Jármű
Sprunk Buffalo
SprunkBuffalo-GTAVPC-front.png
A Sprunk Buffalo in Grand Theft Auto V.
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Négyajtós verseny szedán
Férőhely 4 (sofőr, 3 utas)
Megjelenés Grand Theft Auto V [NG]
Gyártó Bravado
Kapcsolódó járművek Buffalo
Buffalo S

A Bravado Sprunk Buffalo egy négyajtós verseny szedán, mely a Grand Theft Auto V-ben jelenik meg.

Leírás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Sprunk Buffalo gyakorlatilag egy Buffalo S, csupán versenymatricázással. Annak ellenére, hogy szériaautó, tovább lehet fejleszteni Los Santos Customs műhelyben, sőt, még az alapfestést is meg lehet változtatni. A szponzormatricákat azonban sem módosítani, sem eltávolítani nem lehet.

A Sprunk Buffalon az alábbi szponzormatricák vannak:

Teljesítmény[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A teljesítménystatisztikák a Rockstar Games Social Club-on.

Mint minden más jármű versenyváltozatánál, a Sprunk Buffalonál is tapasztalható fejlődés fékezés, végsebesség és gyorsulás terén. És mint minden versenyautónál, az irányítás ennél sem jobb. Eme fejlesztések ellenére még mindig van néhány sportautó, mely képes felülmúlni a Sprunk Buffalo teljesítményét.

Lelőhelyek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Elérhető a játékos garázsában egyjátékos módban, miután megnyerte a negyedik Szériaautó Versenyt (csak a játék next-gen kiadásában).

Érdekességek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A Sprunk Buffalo eredetileg megvásárolható volt a Southern San Andreas Super Autos weboldalán.
  • Habár a Buffalo S versenyváltozata, a Sprunk Buffalo elhagyta a nevében az "S" jelölést.

Lásd még[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]