FANDOM

SFMap

San Fierro (rövidített nevén SF) egy hely a GTA San Andreas területén. San Fierro valójában San Francisco-t akarja kiparodizálni ezzel.

Jellemzése Szerkesztés

San Fierro San Andreas teljesen modern és közlekedési (vagy idegenforgalmi központja). San Fierróban található egy reptér,Easter Basin,amit leginkább a Da-Nang Thang Boys és néhány területén a San Fierro Rifa ural. San Fierrónak egyben van egy Katonai Vízi Bázisa is,valamint sok kikötője,és két híd,ami összekötteti Las Venturassal.

San Andreas eseményei Szerkesztés

CJ miután versenyez Claude Speed és Catalina ellen,és megnyeri,Claude ajándékoz neki egy lepukkant garázst ami San Fierróban van. Claude és Catalina aztán elhagyják San Andreast és Liberty Citybe vonulnak. Miután a rendőrök kiderítik Truth elrejtett Marihuána-ültetvényét,CJ és Truth felgyújtják,majd elmenekülnek San Fierróba. A Doherty-ben levő garázs teljesen lerohant,CJ nagyon rosszul tartja. Ezért Truth áthívja pár barátját hogy segítsen neki. Dwaine,Zero,és Jethro segíteneke neki újjáéleszteni és rendben tartani a garázst. San Fierrót három banda uralja,A Triádok (vezetőjük Wu Zi Mu),Da-Nang Thang Boys (Kígyófej) és San Fierro Rifa (T-Bone Mendez).