FANDOM

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V
Jármű
Raiden
Raiden-GTAO-front
A Raiden a Grand Theft Auto Onlineban
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós Szuperautó
Férőhely 2 (sofőr, utas)
Megjelenés Grand Theft Auto Online [DLC]
[NG]
Gyártó Coil
Ára 1.375.000$ (Legendary Motorsport)
Kapcsolódó járművek Neon
Jackal
Surge

A Coil Raiden (ejtsd: "réjden", vagy "réjdön") egy négyajtós elektromos szuperautó a Grand Theft Auto Onlineban, ami a Doomsday Heist frissítésben jelent meg.

DizájnSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

A Raiden megjelenését alapvetőleg a pre-facelift Tesla Model S ihlette meg, habár hátsó lámpáit inkább az Aston Martin Vanquishtől örökölte. Maga a kocsi nagyon hasonlít egy másik négyajtós kupéra, a Jackalra.

TeljesítménySzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

A Raidennek igen jó irányíthatósága, és még annál is jobb végsebessége van, de ami igazán említésre méltó, az az elképesztő gyorsulási képessége, ami tolatásnál is jelen van. Egyetlen hátránya, hogy nehezen bírja a gyűrődést.

LelőhelyekSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • A raiden (雷電) japánul szó szerint azt jelenti, hogy "mennydörgés és villámlás", vagy "mennydörgés isten".