Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V.png
Jármű
Pariah
Pariah-GTAO-front.png
A Pariah a Grand Theft Auto Onlineban
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kétajtós sportautó
Férőhely 2 (sofőr és egy utas)
Megjelenés Grand Theft Auto Online [DLC]
[NG]
Gyártó Ocelot
Ára 1.420.000$ (Legendary Motorsport)
Kapcsolódó járművek Furore GT

Az Ocelot Pariah egy kétajtós sportautó a Grand Theft Auto Onlineban, mely a Doomsday Heist frissítés részeként jelent meg.

Dizájn[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Grand Theft Auto Online[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Pariah megjelenését szembetűnően a Ferrari 812 Superfast ihlette. A hűtőrács valamelyest a Ferrari Portofinoéra és az Aston Martin V12 Zagatoéra hasonlít, hátsó lámpáit pedig a 2014-es Dodge Viper SRT-től örökölhette. Belsőterének kialakítása ugyanolyan, mint az FMJ-é, a Tempestáé és a Raidené.

Teljesítmény[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Habár ránézésre egy inline-4-es motor hajtja, a Pariah dominál a sportkocsik osztályában, olyan autókat lekörözve mint például az Elegy RH8-at, a Massacrót, a Jestert, és még néhány szuperautót is. Viszonylag fürge és játékos irányítással rendelkezik, valamint már-már szuperautó szintű ereje, ami miatt hajlamos kipördülni. Az Elegy kivételével szinte minden sportautót felülmúl irányítás terén, még pár szuperautót is képes maga mögé utasítani a pályán.

Motorjának hangja a Dewbauchee Specterére hasonlít, csak ez magasabb fordulatszámú.

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Lelőhelyek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Apróságok[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A "Pariah" név jelentése: kirekesztett, kitaszított. Ezt India néhány provinciájában sértőnek tartják.