FANDOM

Lw9k48wj
BANDA
Mexikói Fegyverkereskedők
Játékok: Grand Theft Auto: Vice City
Helyszínek: Vice City (korábban)
Vezetők: Pedro Garcia Deathmatch marker GTA V
Típus: Hispániai bűnszervezet
Színek: Különböző
Ellenségek: Phil Cassidy
Tommy Vercetti
Kapcsolatok: Phil Cassidy (korábban)
Cholos (lehetséges)
Jármű(vek): Walton
Faggio
Fegyverek: Uzi
Üzletek: Fegyverkereskedelem

A Mexikói Fegyverkereskedők egy kisméretű hispániai bűnügyi szervezet, akik csak a Gun Runner c. küldetésben szerepelnek a Grand Theft Auto: a Vice Cityben.

Leírás Szerkesztés

Vezetőjük Pedro Garcia, Phil Cassidy versenytársa a fegyvercsempészetben. Nincsenek frontjaik és semmiféle területeik Vice Cityben, de hűségesek lehetnek a Choloshoz Pedro Garcián keresztül.

Phil Cassidy meg akarja szüntetni a rivális csempészeket, és megparancsolja Tommy Vercettinek, hogy végezzen Garciával, és lopja el a szervezet fegyvereit a Walton teherautókról. Miután a küldetés befejeződött, és Garcia meghalt, ugyanazok a fegyverek, amelyeket Tommy ellopott a kereskedőktől, megvásárolhatók lesznek Phil Cassidy Little Haiti lakhelyén. Ezt követően a fegyverkereskedők eltűnnek a GTA Vice Cityben.

Érdekes megjegyezni, hogy a Gun Runner küldetés során az olyan bandák, mint a kubaiak, a motorosok, a haitiak és a Patrol Invest Group tüzet nyitnak rájuk, ha a fegyverkereskedők áthaladnak a területükön. A misszió során számos Faggiót küldenek a játékosra erősítés gyanánt.

Ők az utcai bűnözők modelljét viselik, akiknek a North Point Pláza, illetve a Belváros a területük.

Küldetések, melyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA Vice City

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • Elképzelhető, hogy a Mexikói fegyverkereskedők nem mások, mint a Cholos banda a GTA Vice City Storiesből.
    • Ezt a tényt tovább erősíti, hogy Phil Cassidy 1984-ben a Cholos egyik nagy vetélytársa volt a fegyverkereskedelemben, 1986-ban Phil riválisa a mexikói fegyverkereskedőknek.