FANDOM

FIGYELEM: Ez a szócikk spoilert tartalmaz! Csak saját felelősségre!
F45voypd

„Idősebbnek tűnt a koránál, igaz. Mindannyiunknak megvan a maga gyengesége.”
Marki Ashvilli a halála előtt.[src]

Marki Ashvilli (oroszul: Марки Ашвилли) egy karakter a Grand Theft Auto sorozatban, aki megjelenik kisebb karakterként a The Ballad of Gay Tony-ban.

Életrajz Szerkesztés

Háttér Szerkesztés

Ashvilli egy kelet-európai üzletember, aki a Liberty City Rampage jégkorong csapatának tulajdonosa volt. A Weazel News jelentésben Ashvilli biztonságba kerül az orosz bűnözőkkel folytatott feltételezett megbeszélései és a Rampage eladási spekuláció miatt; azonban egy szóvivő, aki képviseli őt, kijelenti, hogy a pletykák hamisak.

A The Ballad of Gay Tony eseményei Szerkesztés

Ray Bulgarin felajánlotta, hogy megvásárolja a Rampage-t Ashvilli-től; Ashvilli azonban nem hajlandó eladni a csapatot. Sikertelenül próbálja meg Bulgarint letartóztatni, amikor korrupt bűnüldöző tiszteket használ, hogy bizonyítékot gyűjtsenek Bulgarin autójában. Amikor a csapat megvásárlására irányuló tárgyalások kudarcba fulladtak, Bulgarin megparancsolja Luis Lopeznek, hogy szivárogjon be az MeTV épületbe és ölje meg Ashvilli-t.

Miután Ashvilli az őreivel foglalkozott a felső emeleten, Luis sarokba szorítja Ashvillit az üléstermében és megöli őt. Ha Luis végighallgatja Mark utolsó szavait, el fog mondani neki egy incidenst egy kiskorú latin lánnyal, mivel Mark azt hiszi, hogy ezért akarták megölni őt. Mark másik gyanúja pedig az volt, hogy Luist a Kreml küldte.

Küldetések, melyekben megjelenik Szerkesztés

TBoGT

Galéria Szerkesztés

Apróságok Szerkesztés

  • Marki Ashvilli alapja Roman Abramovich lehet, egy igazi orosz oligarchia, aki jól ismeri az angol labdarúgó klubot, a Chelsea FC-t, és azt állítja, hogy az orosz maffiához kötődik.
  • A játékos megölheti Ashvillit bármilyen módon; azonban a 100% eléréséhez ki kell lökni őt az ablakon, különben nem lesz 100%-os a misszió.
  • Őt hallani lehet, ahogy azt mondja az őreinek, alárendelteinek és bérenceinek, hogy áldozzák fel magukat neki, miközben megígéri nekik, hogy meg fogják jutalmazni a családjaikat.
  • Ashvilli 17 őrrel rendelkezik, beleértve a tárgyalótermében és a recepciónál lévő férfiakat, akik találkoznak Luissal, miközben megtámadja az irodáját. A halála után több őr jön, hogy végezzen Luisval.

Navigáció Szerkesztés