FANDOM

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V
DOWNLOADABLE CONTENT
January 2016 Update
DropZone-GTAO-Promo
Game(s) Grand Theft Auto Online
Megjelenés January 28, 2016
Főhősök GTA Online Protagonist
Előző DLC: Következő DLC:
Festive Surprise 2015 GTA Online: Be My Valentine

A January 2016 Update[1] egy tartalmi frissítés a Grand Theft Auto Onlinehoz.

Az update már tartalmazta az egy hónappal később megjelenő GTA Online: Be My Valentine kiegészítést.

TartalomSzerkesztés

Job-okSzerkesztés

Egy új Adversary Mode: Drop Zone.

Karakter személyre szabásSzerkesztés

Sok új ruházat került a játékba, ám kizárólag a Drop Zone Adversary Modehoz. Tíz különböző (csapat)színben léteznek, ám a játékban csak négy szín van felhasználva. Több ruha pedig fel sincs használva - egyelőre.

Egyik új ruházat sem vásárolható meg az üzletekben.

JárművekSzerkesztés

„Bring these rides to Benny’s garage for upgrades into high-performance, wide body race cars - the Karin Sultan RS and the Bravado Banshee 900R and tap into a range of upgrades exclusive to Benny’s. When fully modded, the Sultan RS and the Banshee 900R can even compete with top tier Supercars like the Zentorno and T20.”
Rockstar Games

A frissítésben ezúttal nem lowridereket, hanem két sportautót tuningolhatunk rogyásig a Benny's Original Motor Worksnél:

Kép Név Leírás
Banshee900R-GTAO-front Bravado Banshee 900R A Banshee széles testű változata.
SultanRS-GTAO-front Karin Sultan RS A Sultan széles testű, rally változata. Visszatérő a Grand Theft Auto IV-ből.

KépekSzerkesztés

VideóSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés

ForrásokSzerkesztés

  1. Az Update neve megtalálható a Rockstar Games Social Clubon, amikor a járműveket böngésszük a "Super" kategóriában. A játék fájljai között "mpjanuary2016" néven található.