GTA-wiki
Advertisement
Jármű
Feltzer
Feltzer-GTAVPC-Front.png
A második generációs Feltzer a Grand Theft Auto V-ben
(Hátsó nézet).
Típus Civil autó
Kivitel Kabriolet (GTA San Andreas)
Wide-body sportautó (HD Univerzum)
Férőhely 2 (sofőr és egy utas)
Megjelenés Grand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto IV
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Gyártó Benefactor (HD Univerzum)
Ára 28.000$ (GTA San Andreas) (Exports and Imports
145.000$ (GTA V) (Southern San Andreas Super Autos)
130.000$ (GTA Online) (Legendary Motorsport)
Kapcsolódó járművek Stirling GT
Schwarzer
Surano

„This entry-level luxury car is for entry-level type guys - salesmen, marketing dorks, people at tech companies who want to feel like they've made it but they never really will. Show people what kind of man you want to be”
Legendary Motorsport leírás.

A Feltzer (ejtsd: "felcer") egy kétajtós sportkabrió a Grand Theft Auto: San Andreasban, a Grand Theft Auto IV-ben, valamint a Grand Theft Auto V-ben és a Grand Theft Auto Onlineban. Szinte az összes változat különböző Mercedes-Benz roadsterek mintáját veszi alapul. A HD Univerzumban a Benefactor gyártja.

Dizájn[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

A Grand Theft Auto: San Andreasban a Feltzer egy kompakt, késő nyolcvanas évekbeli német luxuskabriolet, ami a Mercedes-Benz SL (R107)-ről lett mintázva. Néhány elemét amerikai klasszikus sportautóktól örökölhette, amitől egy kicsit izomautós megjelenése is van.

Grand Theft Auto IV[]

„Dark, sleek, and handsome...”
Feltzer hirdetőszlogen a GTA IV-ben.

A Grand Theft Auto IV-ben a Benefactor Feltzer egy középosztály szerű sportautóvá lett újratervezve, a 2008-as Mercedes-Benz SLK Brabus (R171) mintáját alapul véve.

Grand Theft Auto V[]

„It takes a certain type of special person to be able to handle a car like this. A trend-setter, an individual, a winner. The kind of risk-taker who goes after what they want without getting bogged down in the small print. Are you that person? Come to my showroom in Pillbox Hill and I will make you believe that you are. This car is HOT! It won’t last long at these highly competitive interest rates.”
Simeon Yetarian

A Feltzer a Grand Theft Auto V-ben tért vissza, ezúttal sokkal módosítottabb külsővel: az autó egy wide body kitet, nagyobb kerekeket és oldalsó kipufogókat kapott. Ezeken kívül egyedül a Rebláéra hasonlító fényszórókban, valamint a hiányzó irányjelző lámpákban tér el előző generációs változatától. Összességében leginkább a SL 65 AMG Black Seriesre, de a "GT Winget" rászerelve valamelyest a Mercedes-Benz CLK DTM-re is hasonlít. Felnidizájnja megegyezik a Sentinelével és a Fusilade-ével.

Dizájngaléria[]

HD Univerzum[]

3D Univerzum[]

Lelőhelyek[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

  • Néha megjelenik San Fierroban.
  • Gyakran megtalálható Las Venturasban.
  • Délkelet Flint Countyban, a Back o' Beyond közelében parkol egy (csak amikor az export lista kéri; néha zárva lehet).
  • Az export lista leszállítása után rendelhető Easter Basinben 28.000$-ért.
  • Gyakran megjelenik Financialben (San Fierro).
  • Gyakran megjelenik Valet mellékküldetések során.

Grand Theft Auto IV[]

  • Általában megtalálható Hove Beach környékén Brokerben.
  • Ritkán megjelenik Cerveza Heights környékén Dukesban.
  • Gyakran megjelenik a Star Junction és a The Exchange környékén Algonquinben.
  • Alkalmanként megtalálható a The Triangle környékén Algonquinben, vagy AutoEroticar parkolókban.
  • Néha megjelenik Presidents City környékén Algonquinben.
  • Megtalálható az Acter Industrial Parkban közvetlenül az Alderney State Correctional Facility mellett.
  • Megjelenhet Middle Park környékén Algonquinben.
  • Gyakran megtalálható Suffolkban (Algonquin) ha a játékos egy Schaftert vezet.
  • A Lure c. küldetésben Francis McReary a Middle Park East Safehousetól északra, egy kis parkolóterületen hagy egy Feltzert a játékosnak.

Grand Theft Auto V[]

  • Néha megtalálható a Galileo Observatory parkolójában más luxusautókkal együtt.
  • Megvásárolható a Southern San Andreas Super Autos weboldalán 145.000$-ért.
  • Általában parkol egy az utcai versenyek helyszíneitől nem messze, habár nem lehet ellopni.
  • Néha megtalálható forgalomban Rockford Hillsben.
  • A Fresh Meat c. küldetésben a vágóhíd kijáratánál parkol egy egy Coquette-tel együtt.
  • Ritkán megtalálható előtuningoltan a Los Santos Customs előtt (csak a játék Next-Gen változatában).

Grand Theft Auto Online[]

  • Megvásárolható a Legendary Motorsport weboldalán 130.000$-ért.
  • Megjelenhet Vehicle Cargo küldetések céljárműveként. Három változata létezik: P0W3RFUL, K3YL1M3 és R4C3R.

Érdekességek[]

Általánosságban[]

  • A "feltzer" egy német szleng a roadsterre, ami a kétajtós sportkabrioletek egy gyakran használt alternatív neve.
  • A Feltzer alapértelmezett rádióállomásai:
    • A GTA San Andreasban a Radio Los Santos.
    • AGTA IV-ben a Jazz Nation Radio 108.5 és a Fusion FM.
    • A GTA V-ben a WorldWide FM

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Kép a béta Feltzerről. Itt láthatóak az eltérő indexek.

  • A Feltzer hasmagassága annyira alacsony, hogy Carl mindig az ajtót átugorva száll be a kocsiba (kivéve ha hiányzik, vagy nyitva van az ajtó).
  • Az autósiskolában található egy kép a Feltzer béta változatáról, melynek akkor még eltérő irányjelző lámpája volt.
  • Mind a két küldetésben, ahol megjelenik a Feltzer ("Fender Ketchup" és "End of The Line") van egy olyan jelenet, ahol egy karakter az autó szélvédőjén lóg.
  • Ha a játékos a Fender Ketchup c. küldetés közben elviszi a Feltzert egy TransFender garázsba, akkor Johnny Sindacco végig ott lesz az autó szélvédőjén, miközben a játékos a Feltzert módosítja.
  • A béta artworkjén a Feltzer egy négyajtós autó volt. Ez a változat valószínűleg a Mercedes-Benz W116-ról lehetett mintázva.
  • A Feltzer az utolsó jármű, amit a játékos a Grand Theft Auto: San Andreas fő történetszálában vezet.

Grand Theft Auto IV[]

  • Gracie Ancelotti rózsaszín Feltzere a statisztikai menü szerint lila.
  • Steviet, miközben elhajt a rózsaszín Feltzerrel, meg lehet ölni. Ha a játékos ezt meg is teszi, az semmire nem lesz hatással.
  • Miután összegyűjtöttük mind a 30 kocsit Stevienek, lehetőségünk van eladni neki autókat. A Feltzerért 3000$-t ad.
  • Ha a játékos a tetőt lehajtva viszi el a Feltzert egy autómosóba, akkor a kocsi kézzel lesz lemosva (mint minden más kabriolet).
  • Az Autoeroticar.com szerint a Feltzert 2003-ban gyártották a GTA IV eseményei alatt.

Grand Theft Auto V[]

  • A játék fájljai szerint a Feltzer egyike annak a néhány autónak, melynek távolról is hallható hangja van. Ezen autók közé tartozik az Entity XF, a Cheeath, a Comet, a Daemon, a Carbonizzare, a Banshee és a Vacca is.

Lásd Még[]

  • Stirling GT - Egy klasszikus kupé, ami az Ill-Gotten Gains Part 1 frissítés részeként került a Grand Theft Auto V-be. Ennek fájlneve "FELTZER3", ami arra utal, hogy ez a Feltzer elődje.
  • Schwartzer - Egy Benefactor kupé a GTA V-ben.
  • Surano - A Benefactor egy másik sportkabrioletje a GTA V-ben.
Advertisement