FANDOM

Danny Trejo

Danny Trejo.

Dan Danny Trejo (született: 1944 május 16. Echo Park, Los Angeles, Kalifornia) egy mexikói-amerikai Hollywoodi színész és szinkronszínész. Ő szinkronizálta a Kubaiak vezetőjét Umberto Robinát, aki szembetűnően hasonlít rá a Grand Theft Auto: Vice Cityben, illetve a Grand Theft Auto: Vice City Storiesban. Trejo 1977 óta aktív színész.

Trejo számos filmben tiszteletét tette pályafutása alatt: Kémkölykök, Kémkölykök 2: Az elveszett álmok szigete, Kémkölykök 3-D: Game Over, Kémkölykök 4: A világ minden ideje, Eget-verő haderő, Desperado, Valley of Angels és Rajongók háborúja. Az első vezető filmszerepe a Robert Rodriguez által rendezett Machete és a Machete gyilkol c. akciófilmek voltak.

Számos televíziós sorozatban is szerepelt: Texas királyai, Született feleségek, Minden lében négy kanál, NCIS: Los Angeles, Tim and Eric Awesome Show, Great Job!, A körzet, Phineas és Ferb, Walker, a texasi kopó, Reasonable Doubts és a Modern család.

Ezenkívül több videójátékban is szerepelt, köztük a Def Jam: Fight for New Yorkban (ahol játszható karakter volt és saját magát alakítja), a Fallout: New Vegasban, és a Call of Duty: Black Ops-ban.