FANDOM

Fegyver
Csőbomba
PipeBomb-GTAV
A Csőbomba a Grand Theft Auto Onlineban.
Megjelenés The Lost and Damned
Grand Theft Auto Online [DLC]
[NG]
Osztály Eldobható
Tárkapacitás 25 db (TLAD)
10 db (GTA Online)
15 db (GTA Online; A Bunker Shooting Range teljesítése után)
Hol/hogyan jutsz hozzá Terry Thorpe (TLAD)
Ammu-Nation (GTA Online)
Ára 700$ (TLAD)
500$ (GTA Online)
Feloldja Hit the Pipe (TLAD)
Hasonló fegyverek Gránát
A Pipe Bomb (avagy Csőbomba) egy fegyver a The Lost and Damnedben és a Grand Theft Auto Onlineban. Utóbbi részbe a Bikers frissítés részeként tért vissza.

DizájnSzerkesztés

The Lost and DamnedSzerkesztés

"This explosive device is home made, but produces a large blast radius. This weapon is most effective when rolled under vehicles or thrown into areas with a high density of enemies."
TLAD hivatalos weboldal.

A Csőbomba a The Lost and Damnedben egy házilag elkészített robbanóanyag. Gyakorlatilag egy puskaporral, vagy más robbanóanyaggal megtöltött csődarab.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

Ez a cikk vagy szakasz olyan tartalmat foglal magában, mely csak az Xbox One, a PlayStation 4, és a PC kiadatásokban szerepel a Grand Theft Auto V-ön belül. Tehát ezek nem jelennek meg az Xbox 360 vagy a PlayStation 3 verziókban.
Ha látni szeretnéd a teljes listát a GTA V funkcióiról a "továbbfejlesztett" változatban, kérjük, kattints ide.
V

A Csőbomba visszatér a Grand Theft Auto Onlineban, ahol szinte ugyanúgy néz ki, mint a TLAD-ben, csak valamelyest világosabb.

TeljesítménySzerkesztés

The Lost and DamnedSzerkesztés

A Csőbomba egy kicsit erősebb a gránátnál, de eldobásakor füstöt bocsát ki, ami felfedi használója hollétét. Parkoló járművek alá dobva nagyon hasznos fegyver, de nagyobb tömegek ellen is remek választás, mivel a bomba füstje megvakítja a közelében tartózkodókat. A gránáthoz hasonlóan négy másodperces detonációs ideje van.

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

A Csőbomba - akárcsak külsőre, teljesítményre is - szinte ugyanolyan, mint a TLAD-é. Egyszerű felépítése miatt sokkal gyorsabban eldobható, és földetérés után körülbelül fél másodperccel felrobban, viszont sokkal kisebbet robban, mint például a gránát, vagy a Sticky Bomb.

GalériaSzerkesztés

Játékbeli modellSzerkesztés

HUD ikonSzerkesztés

Belső nézetSzerkesztés

LelőhelyekSzerkesztés

The Lost and DamnedSzerkesztés

Grand Theft Auto OnlineSzerkesztés

  • Megvásárolható bármelyik Ammu-Nation szaküzletben, 500$-ért darabját.