FANDOM

Lw9k48wj
BANDA
Cortez Legénység
Vice City Mercedes-1-
Játékok: Grand Theft Auto: Vice City
Helyszínek: Ocean Bay Marina
Cortez's Yacht (központ)
Vice City
Vezetők: Juan Cortez ezredes
Típus: Latin banda
Színek: Fehér
Kék
Ellenségek: Francia titkosszolgálat
Gonzalez Szindikátus
Kapcsolatok: Tommy Vercetti/Vercetti Család
Diaz Kartell (korábban)
Jármű(vek): Speeder, Rio, Reefer, Marquis, Cheetah (talán)
Fegyverek: Kruger
Üzletek: Kábítószer-kereskedelem
Katonai hardver
Tagok: Gonzalez (korábban)Deathmatch marker GTA V

A Cortez Legénység egy banda a Grand Theft Auto: Vice Cityben. A szervezet vezetője Juan Cortez ezredes. Eredetileg Dél-Amerikából származnak, feltehetően Kolumbiából vagy Bolíviából.

Leírás Szerkesztés

Tagjai közé tartozik Cortez jobbkeze, Gonzalez, akiről kiderült, hogy áruló és ellopta Cortez rengeteg kokainját. Őt később Tommy Vercetti megöli Cortez parancsára. Ebben az időben Cortez a franciákkal rossz viszonyt táplál. Amikor Juan elküldte Vercettit, hogy összegyűjtse Pierre La Ponce-tól a titkos rakéta-technológiai chipet egy bevásárlóközpontban, Tommy bement a bevásárlóközpontba, miközben nem tudta, hogy a franciák követték őt. Ezután Tommyt megtámadták a franciák, miközben Vercetti üldözi és megöli Pierrrét, majd átveszi és visszaviszi a chipet Corteznak.

Később Cortez ismét harcba száll a franciák ellen, amikor elhagyja Vice Cityt, viszont a franciák eltorlaszolták az útvonalát. A Cortez legénység elsőként tüzel, ami nagy lövöldözést eredményez a vízen. Tommy Vercettinek köszönhetően Cortez és a legénysége megnyerték a csatát.

Tagok Szerkesztés

Szövetségesek Szerkesztés

Küldetések, melyekben szerepelnek Szerkesztés

GTA Vice City