Driving School building

Az autósiskola Dohertyben, San Fierróban.

Az Autósiskola egy oktatási intézmény a Grand Theft Auto: San Andreasban, ahol a játékos különféle gépjárművezetési trükköket és manőverezéseket sajátíthat el. San Fierro Doherty negyedében található pár utcányira a Doherty Garázstól, illetve közvetlenül a Doherty Rejtekhellyel szemben. A térkép egy piros "S" betű jelzi. A Deconstruction c. küldetés teljesítése után válik elérhetővé, mikor is Jethro felhívja CJ-t, és mesél neki az autósiskoláról.

Az itt eltöltött idő fokozatosan növeli a játékos autóvezetői képességét. Amint ennek a csíkja teljesen betelik, minden autó irányíthatósága jelentős mértékben javul.

A Zeroing In c. küldetés feloldásához, valamint a Wang Cars megvásárlásához az összes vizsgán át kell menni. Ezt a 100%-os játékállás elérésének érdekében is meg kell tenni, bár maga a fő történetszál befejezéséhez nem szükséges.

Itt találkozhat először a játékos Michelle-lel is, aki az egyik CJ hat lehetséges barátnője közül.

LeckékSzerkesztés

The 360 (az ehhez kapott jármű egy Infernus)Szerkesztés

  • A játékosnak egy 360 fokos fordulatot kell tennie anélkül, hogy megindulna az autóval.
    • Tartsd lenyomva a gáz és a fék gombot egyszerre, majd kezdj el balra/jobbra kanyarodni, amíg egy teljes kört meg nem teszel.

The 180 (az ehhez kapott jármű egy Blista Compact)Szerkesztés

  • A játékosnak egy 180 fokos hajtűkanyart kell tennie a bója körül anélkül, hogy megérintené azt.
    • Hajts előre, majd húzd be a kéziféket miközben balra fordulsz a bója körül.

Whip and Terminate (az ehhez kapott jármű egy Banshee)Szerkesztés

  • A játékosnak egy 90 fokos kanyart kell tennie egy bója körül. Hogy melyik irányba teszi ezt meg, az a játékosra van bízva.

Pop and Control (az ehhez kapott jármű egy SFPD Rendőrautó)Szerkesztés

  • A játékosnak egy szögesdróton áthajtva kell végigmanővereznie a bójákkal kialakított rövid szakaszon.

Burn and Lap (az ehhez kapott jármű egy Banshee)Szerkesztés

  • A játékosnak 5 kört kell teljesítenie x idő alatt egy ovális szakaszon.

Cone Coil (az ehhez kapott jármű egy Banshee)Szerkesztés

  • Gyakorlatilag a The 180 szlalomokkal tarkított változata.

The '90' (az ehhez kapott jármű egy Banshee)Szerkesztés

  • A játékosnak két másik Banshee közé kell befarolnia ugyanabba az irányba nézve, mint a leparkolt autók.

Wheelie Weave (az ehhez kapott jármű egy Banshee)Szerkesztés

  • A játékosnak fel kell hajtania egy rámpára, majd onnan kétkerekezve eljutnia a kijelölt pontig.

Spin and Go (az ehhez kapott jármű egy Taxi)Szerkesztés

  • A játékosnak először tolatnia kell, majd gyorsan meg kell fordulnia és elhajtania a bójákkal kijelölt szakasz végére.
    • Kanyarodásnál próbálj meg nem megállni, különben a lecke véget ér.

PIT Maneuver (az ehhez kapott jármű egy SFPD Rendőrautó)Szerkesztés

  • A játékosnak PIT manővert kell végrehajtania a másik SFPD Rendőrautón úgy, hogy lehetőleg minél kisebb kárt tegyen a két jármű bármelyikében.

Alley Oop (az ehhez kapott jármű egy Banshee)Szerkesztés

  • A játékosnak egy rámpára kell hajtania, majd a levegőben egy teljes fordulatot tennie, végül pedig úgy kell landolnia, hogy minél kisebb kárt tegyen az autóban.

City Slicking (az ehhez kapott jármű egy Super GT)Szerkesztés

  • Ez az autósiskola utolsó leckéje. A játékosnak 2 perc alatt el kell jutnia Otto autószalonjához, onnan pedig vissza az autósiskolához anélkül, hogy bármi kárt tenne az autóban. A többivel ellentétben ez a lecke San Fierro utcáin zajlik.

PontozásSzerkesztés

A pontozás az érkezési pozíció, az eltelt idő és a feldöntött bóják (illetve az járműben okozott kár) alapján történik.

JutalmakSzerkesztés

A leckék bronz szinten történő teljesítéséért járó jutalom egy Super GT, ezüst szinten egy Bullet, arany szinten pedig egy egyedi "GOLD" rendszámtáblájú Hotknife.

Videós végigjátszásSzerkesztés

GTA San Andreas - Driving School

GTA San Andreas - Driving School

ApróságokSzerkesztés

  • A "turning tricks" kifejezés egy szleng a prostitúcióra.
  • Van egy nagyon különös glitch: alapesetben, ha a játékos még nem randizik Mihcelle-lel, akkor az autósiskolán belül találhatja meg őt, ahogy épp egy gyalogossal beszélget. Ha a játékos bemegy az irodába, majd kimegy onnan és felmászik az épület tetejére, akkor a gyalogos, akivel addig Michelle beszélgetett, az iroda tetejére fog zuhanni az égből.
  • A játék telefonos portjából a "Spin and Go" lecke ki lett véve, feltehetőleg azért, mert az eszköz irányíthatósási korlátjai miatt túl nehéz lenne azt teljesíteni.
  • Szintén a játék telefonos, illetve Xbox 360-as változatában a "Burn and Lap" leckében 5 helyett csak 3 kört kell menni.
  • A Paths mappában található carrec.img fájl szerint létezik egy lecke, ami a játék végső változatában nem lett felhasználva.

Lásd MégSzerkesztés

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.