„Peg, te vagy az? Sajnálom.”
Anthony utolsó szavai.[src]

Gta iv icon by blagoicons-d5zs5bp.png

Anthony Corrado egy támogató karakter a Grand Theft Auto IV-ben. Corrado Jimmy Pegorino személyes testőre és fogadott fia volt, miután Jimmy fia öngyilkosságot követett el. Hamarosan viselt vezetéket és belépett a tanúvédelmi programba, de soha nem a Pegorino bűnszervezet ellen tanúskodott, amikor meggyilkolta őt Niko Bellic, az Alderneyban lévő kórházban.

Történet[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Háttér[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Pegorino azt állítja, hogy felfogadta Corrado-t, mint a saját fiát, miután a fia öngyilkos lett. Ő (és felesége), szidják őt, mintha a fiúk lenne. Corrado letartóztatták háromszor 1995-1997 között, repülőgép-eltérítés, támadás, valamint emberölés miatt.

A GTA IV Eseményei[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Első megjelenése[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Corrado először a Pegorino's Pride c. küldetés alatt találkozik Nikóval, miután Angie Pegorino kinyitotta Nikónak az ajtót. Corrado azt mondja Pegorino-nak, hogy Peter Marchetti és Marco Bonnaro, kettő katona a Pegorino családtól, valamint Ray Boccino megérkeztek.

A Payback c. misszió alatt lehet látni, ahogy Corado a munkája közben alszik. Niko-ra ébred fel és azt kérte tőle, hogy hívja Pegorinó-t. Corrado kiabál Pegorinó-nak, hogy Niko megérkezett. Pegorino dühös és trágárul beszél Corrado-nak.

Halála[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Corrado a kórházban, a Flatline küldetésben.

Pegorino később felfedi Niko Bellicnek a Flatline küldetés nyitójelenete alatt azt, hogy Corrado egy drótot hordott és az FIB-nak dolgozott. Corrado korábban elszenvedett egy szívrohamot, miután Pegorino megfenyegette őt telefonon keresztül és maximálisan biztonság alá helyezik a Westdyke-i Memorial Kórháznál, Leftwoodban, ezért Niko elhatározta, hogy beszivárog a kórházba és végez a férfival. Niko lekapcsolta a lélegeztető gépről Anthony-t, akinek ezek voltak az utolsó szavai: "Peg, te vagy az? Sajnálom.

LCPD bűnügyi nyilvántartás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

AnthonyCorrado-GTAIV-1-.jpg

Vezetéknév: Corrado
Keresztnév: Anthony
Kor: 28
Születési hely: Westdyke, Alderney
Horvátozás:
Bűntények:
Megjegyzések:
  • Személyes testőre James Pegorino-nak, az Alderney-ban lévő, Pegorino bűnügyi szindikátus fejének.
  • Úgy vélik, hogy boldogtalan a szerepében és lehetséges jelölt a tanúvédelmi programban.
  • A közelmúltban kórházban volt, esetleg Pegorino keze által.
  • Szívbeteg.

Küldetések, melyekben jelen van[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

GTA IV

Apróságok[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Anthony, valamint Corrado Tony és Junior Soprano keresztnevei véletlenül a HBO sorozatban, A Sopranos-ban szerepelnek.
  • Anthonyt meg lehet ölni a rendőri védelem alatt is, ha a játékos megöli a lövöldözés közben, ugyanabban a szobában.
  • Anthonyt szintén meg lehet ölni, ha Niko a gép irányába sétál és elzárja azt azáltal, hogy egy gombra kattint, amíg hordja a doktor ruhát.

Forrás[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

http://gta.wikia.com/Anthony_Corrado

Navigáció[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]