Adb4lokc.png

"Az öreg keleti úriember" egy kulcsfigura a Grand Theft Auto III-ban.

Életrajz[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

2001[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Kicsivel a GTA III története előtt, az Öreg keleti úriembert letartóztatták, miután megérkezett Liberty Citybe egy magánrepülőgéppel, mert "nem felelt meg az INS-e, és nem volt érvényes oka az országba lépnie", és mert nem a megfelelő úti okmányokkal (beleértve útlevél és vízum, "sem a Platinum Hitelkártyával utazott.") Ezért szigorú őrizet alá vették, míg vissza nem deportálják 2001. októberében.

Október[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A GTA III történetének az elején, az Öreg keleti úriember felszállt egy börtönbe tartó rendőrségi konvojra, a Colombian Cartel kommandósainak célpontjaként. Ezzel szállították Claude-ot és 8-Ballt is. A kartell megtámadta a konvojt a Callahan hídon és elrabolták őt (és nem szándékosan elősegítették Claude és 8-Ball szökését). Később fogságban tartotta a Cartel, hogy megpróbáljanak némi pénzt zsarolni Donald Lovetól.

Love utasítására Claude megmentette a Keleti úriembert. A Keleti úriember később látható a "A Drop in the Ocean" küldetés nyitójelenetében, melyben épp Lovehoz csatlakozik egy kör T'ai Chi-re.

A Keleti úriember feladata ezután, hogy a Claude által megszerzett csomagot hitelesítse. Ekkorra már eléggé rászállt a rendőrség, és lehet, hogy épp ezért elhagyta a várost. Az is lehet, hogy Love is lelépett vele együtt, ami megmagyarázná hirtelen eltűnését. A Rockstar maga is úgy nyilatkozott, hogy a sorsuk nem egyértelmű.[1]

Neve[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A játékban egyszer sem hangzik el az igazi neve, egyszerűen "Öreg keleti úriembernek" hívják a "Liberator" c. küldetés alatt. Nevezik még "keleti úriember" vagy a "keleti barát" néven is.

Küldetések, melyekben jelen van[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

GTA III

Érdekességek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Galéria[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Források[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Lásd még[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]