FANDOM

DOWNLOADABLE CONTENT
"I'm Not a Hipster" Update
HipsterUpdate-GTAO
Game(s) Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto Online
Bejelentve 2014. június 17.
Megjelenés 2014. június 17.
Előző DLC: Következő DLC:
High Life Update Independence Day Special

Az "I'm Not a Hipster" Update egy tartalmi frissítés a Grand Theft Auto V-höz és a Grand Theft Auto Onlinehoz, mely 2014. június 17-én, az 1.14-es patch részeként jelent meg.

TartalomSzerkesztés

MunkákSzerkesztés

JárművekSzerkesztés

Hét új jármű.

Kép Név Leírás
Pigalle-GTAV-front
Lampadati Pigalle Egy európai stílusú kupé, melynek alapját a Maserati Merak, a Maserati Ghibli I és a Citroën SM adja.
Blade-GTAV-front
Vapid Blade Egy kétajtós izomautó, amit az 1964-es Ford Falconról mintáztak.
Rhapsody-GTAV-front
Declasse Rhapsody Egy kompakt autó, ami az AMC Pacerről lett mintázva. Visszatérő jármű a The Lost and Damnedből.
Warrener-GTAV-front
Vulcar Warrener Egy négyajtós szedán, ami a Nissan Skyline C10 és a Datsun 510 keveréke.
Glendale-GTAV-front
Benefactor Glendale Négyajtós családi autó, ami a Mercedes-Benz E-Class W123-ra hasonlít.
Panto-GTAV-front
Benefactor Panto Egy városi autó, melynek alapjául a 2007-es Smart Fortwo szolgál.
Dubsta6x6-GTAV-front
Benefactor Dubsta 6x6 Off-road furgon, ami a Mercedes-Benz G63 6x6-ról lett mintáva.

Ezen kívül az alábbi járművek hozzá lettek adva a Southern San Andreas Super Autos weboldalához GTA Onlineban:

FegyverekSzerkesztés

Két új fegyver.

Kép Név Leírás
AntiqueCavalryDagger-GTAV Antique Cavalry Dagger Antik vadásztőr.
VintagePistol-GTAV

Vintage Pistol

Félautomata, gravírozott szánú pisztoly, melynek alapját az FN Model 1910 és a Colt M1902 keveréke adja.

GalériaSzerkesztés

ApróságokSzerkesztés

  • Ez volt az első tartalmi frissítés, amit a Rockstar Games bármiféle bejelentés nélkül adott ki. Ezt csak két másik DLC tudhatja magáénak: a rögtön ezután érkezett Independence Day Special és a next-gen-exkluzív January 2016 Update.
  • A frissítés címe egy utalás Trevor mondatára a Paleto Score Setupban, ahol Michael lehipszterezi őt.
  • A "Hipster Youth" frizura egy szójáték, valamint egy utalás a Hitlerjugend (Hitler Youth) tagjainak jellemző hajstílusára. Maga a frizura hasonlít Horst Wesselére.
  • A Pure Black ablaksötétítés világosabb lett a Limoénál, később pedig ki is vették a játékból.

NavigációSzerkesztés