Gtapedia
Advertisement

Willard Grand Theft Auto IV:ssä.

Willard Grand Theft Auto: San Andreasissa.

Willard on henkilöauto peleissä Grand Theft Auto: San Andreas ja Grand Theft Auto IV. Sen on valmistanut samanniminen merkki.

Ulkoasu[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Willard perustuu vuosien 1988-1993 Dodge Dynasty -autoon. Maski on samanlainen kuin 1983-1984 Toyota Cressidassa.

Grand Theft Auto IV[]

Grand Theft Auto IV:n Willard muistuttaa suuresti 1986-1991 Buick LeSabrea. Merkittävimmät erot ovat neljä etuvaloa kahden sijaan, ja erilaiset takavalot.

Suorituskyky[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Willard on suhteellisen huono auto. Sen kiihtyvyys on heikko ja huippunopeus alle keskiarvon. Ohjattavuuskin on epätasainen ja jousitus kurja.

Grand Theft Auto IV[]

Grand Theft Auto IV:n Willard on melko nopea, mutta kiihtyvyys on surkea, joten huippunopeuden saavuttaminen vie aikaa. Ohjattavuus on erittäin hyvä. Willardia voidaan pitää Hakumain hitaampana mutta vankempana ja ylellisempänä vastineena.

Modifiointi[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Willardia voidaan modifioida TransFenderissä.

Erikoisversiot[]

Grand Theft Auto IV[]

  • Dardan Petrela ajaa ainutlaatuisella beigellä Willardilla.
  • Derrick McReary ajaa ainutlaatuisella vihreällä Willardilla.

Sijainnit[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Grand Theft Auto IV[]

Palkkiot[]

Grand Theft Auto IV[]

  • Kun pelaaja suorittaa Stevien autovarkaudet, hän voi myydä Stevielle Willardin hintaan $1,800.

Triviaa[]

  • Willardin oletusradiokanavat ovat:
  • Willard on yksi kolmesta Grand Theft Auto -sarjan ajoneuvosta, jonka mallinimi on sama kuin valmistajan nimi. Muut ovat Jugular Jugular ja Kraken Kraken.
  • Grand Theft Auto: San Andreasin ajoneuvotaulukon mukaan Willard on nimetty samannimisen elokuvan mukaan, koska auto "vinkuu ja siitä on vaikea päästä eroon".
  • Grand Theft Auto IV:ssä poliisiradio kutsuu Willardia joskus nimellä "Willard 500". Tämä on ehkä auton oikea nimi, tai beta-nimi.
  • Jos Willard Grand Theft Auto IV:ssä pestään Autopesussa, etuovet voivat avautua itsestään, kun auto ajetaan ulos.
  • Grand Theft Auto IV:ssä Willardin tuulilasi pahasti vaurioituessaan muuttuu pienen glitchin vuoksi äkkiä valkoiseksi. Sama tapahtuu Futolle.
  • Grand Theft Auto IV:ssä Willardissa on uniikki äänitorvi, jonka ääni on osa joidenkin alueiden taustamelua.
  • Willardin oli ehkä määrä esiintyä Grand Theft Auto V:ssä, koska pelin tiedostoissa on sanan "Willard" sisältävä poliisiradion ääniklippi. On tuntematonta, viittaako nimi valmistajaan vai malliin.
Advertisement