FANDOM

635px-Willard-GTA4-front

Willard Grand Theft Auto IV:ssä.

625px-Willard-GTASA-front

Willard Grand Theft Auto: San Andreasissa.

Willard on henkilöauto peleissä Grand Theft Auto: San Andreas ja Grand Theft Auto IV. Sen on valmistanut samanniminen merkki.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Willard perustuu vuosien 1988-1993 Dodge Dynasty -autoon. Maski on samanlainen kuin 1983-1984 Toyota Cressidassa.

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Grand Theft Auto IV:n Willard muistuttaa suuresti 1986-1991 Buick LeSabrea. Merkittävimmät erot ovat neljä etuvaloa kahden sijaan, ja erilaiset takavalot.

Suorituskyky Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Willard on suhteellisen huono auto. Sen kiihtyvyys on heikko ja huippunopeus alle keskiarvon. Ohjattavuuskin on epätasainen ja jousitus kurja.

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Grand Theft Auto IV:n Willard on melko nopea, mutta kiihtyvyys on surkea, joten huippunopeuden saavuttaminen vie aikaa. Ohjattavuus on erittäin hyvä. Willardia voidaan pitää Hakumain hitaampana mutta vankempana ja ylellisempänä vastineena.

Modifiointi Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Willardia voidaan modifioida TransFenderissä.

Erikoisversiot Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Palkkiot Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Triviaa Muokkaa

  • Willardin oletusradiokanavat ovat:
  • Willard on yksi kolmesta Grand Theft Auto -sarjan ajoneuvosta, jonka mallinimi on sama kuin valmistajan nimi. Muut ovat Jugular Jugular ja Kraken Kraken.
  • Grand Theft Auto: San Andreasin ajoneuvotaulukon mukaan Willard on nimetty samannimisen elokuvan mukaan, koska auto "vinkuu ja siitä on vaikea päästä eroon".
  • Grand Theft Auto IV:ssä poliisiradio kutsuu Willardia joskus nimellä "Willard 500". Tämä on ehkä auton oikea nimi, tai beta-nimi.
  • Jos Willard Grand Theft Auto IV:ssä pestään Autopesussa, etuovet voivat avautua itsestään, kun auto ajetaan ulos.
  • Grand Theft Auto IV:ssä Willardin tuulilasi pahasti vaurioituessaan muuttuu pienen glitchin vuoksi äkkiä valkoiseksi. Sama tapahtuu Futolle.
  • Grand Theft Auto IV:ssä Willardissa on uniikki äänitorvi, jonka ääni on osa joidenkin alueiden taustamelua.
  • Willardin oli ehkä määrä esiintyä Grand Theft Auto V:ssä, koska pelin tiedostoissa on sanan "Willard" sisältävä poliisiradion ääniklippi. On tuntematonta, viittaako nimi valmistajaan vai malliin.