FANDOM

"Haluat aloittaa tupakoinnin, kun ostat tämän auton. Se on melkein pakollista. Olet astunut uuteen vaiheeseen elämässäsi. Et pelkää kohdata vaaroja. 1970-luku on täällä taas, ja se cheerleader on juovuksissa etupenkilläsi."
Southern San Andreas Super Autos

Vigero on muskeliauto pelissä Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto V ja Grand Theft Auto Online. Sen on valmistanut Declasse.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Vigero muistuttaa vuoden 1969 Chevrolet Camaroa, ja perä on kopioitu vuosien 1970-1971 Plymouth Barracudasta. Tavallisessa Vigerossa on SS-merkinnät (Super Sport). Saatavilla on myös kaksi romuversiota. Molemmat ovat ruostuneita, niissä on rikkinäiset verhoilut ja osia puuttuu. Toisesta puuttuu koko lokasuoja. Versio, jonka neljästä lampusta kaksi on rikki, näyttää vielä enemmän Chevrolet Camarolta.

Little Jacobin diilauskeikoilla käytetään yhtenä autona vihreätä Vigeron romuversiota

Grand Theft Auto V Muokkaa

Vigero on käytännössä samanlainen kuin GTA IV:ssä, mutta romuversiota ei enää ole.

Suorituskyky Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Kiihtyvyys on hyvä, mutta ei niin hyvä kuin Dukesissa. Vigeron ajettavuus on kuitenkin parempi. Tavallisen version huippunopeus on 252 km/h, mikä ei ole mahdottoman hyvin. Romuversio on vähän hitaampi.

Grand Theft Auto V Muokkaa

Vigeron kiihtyvyys on parantunut huomattavasti, mutta huippunopeuden kustannuksella. Auto on myös aiempaa herkempi pyörähtämään.

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Tavallinen versio

Romuversio

  • Pysäköitynä Acter Industrial Parkissa, lähellä uponnutta laivaa (tämä on Vigeron ainoa ilmestymispaikka moninpelissä).

Grand Theft Auto V Muokkaa

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Palkkiot Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

  • Kun pelaaja on toimittanut Stevielle kaikki 30 autoa, hänelle voi myydä Vigeron hintaan $1,800.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

  • Voidaan myydä hintaan $2,100.

Triviaa Muokkaa

  • Vigeron oletusradiokanavat ovat:
  • Romu-Vigeron istuinten pääntuissa on teksti "Imponte", vaikka Vigeron on valmistanut Declasse. Tämä johtunee siitä, että Vigerossa käytetään samaa sisustusta kuin Dukesissa.
  • Toisin kuin muissa "romu"-autoissa, romu-Vigerossa ei ole rekisterikilpeä, vaikka sille on paikka.

Romuversiot Muokkaa

<gallery captionalign="left"> Vigero-GTA4-beater1-front.jpg|Vigeron romuversio. Vigero-GTA4-beater2-front.jpg|Vigeron toinen romuversio.