Gtapedia
Advertisement

"Jokaisella salakuljettajalla täältä Caracasiin on yksi unelma, nopeampi vene! Huhun mukaan telakka on juuri saanut valmiiksi sellaisen aluksen jollekin costaricalaiselle mulkulle. Ja Tommy...minä haluan sen veneen!"
Ricardo Diaz

The Fastest Boat (Nopein vene) on tehtävä Grand Theft Auto: Vice CityssäTommy Vercetti saa sen Ricardo Diazilta tämän kartanossa Starfish Islandilla.

Tehtävä[]

Tommyn saapuessa Diaz ammuskelee hänen autonsa päälle ulostaneita kyyhkyjä. Diaz kertoo, että huhun mukaan telakalla on juuri rakennettu uusi ennätysnopea pikavene costaricalaiselle huumeparonille, ja Diaz haluaa veneen itselleen.

Tommy ajaa telakalle Viceportiin ja tappaa raskaasti aseistetut costaricalaiset gangsterit, jotka ovat ottamassa venettä vastaan, sekä vihamieliset telakkatyöläiset. Hän löytää säätimen jolla laskee veneen veteen, ja ajaa sillä Diazin kartanolle. Taistelu gangsterien kanssa on herättänyt poliisien huomion, mutta Tommy pakenee heidän Predatoreiltaan.

Tommy löytää Squalon.

Palkkio[]

Tehtävän suorittamisesta saa $4,000. Tehtävät Supply & Demand ja Autocide (jos Waste the Wife on suoritettu) avautuvat.

Triviaa[]

  • Pelaajan ei itse asiassa tarvitse laskea Squaloa veteen, vaan hän voi siirtyä veneeseen jos seisoo tarpeeksi lähellä. Tällöin vene laskeutuu itsestään veteen.
Advertisement