FANDOM

Tampa-GTASA-front

Tampa GTA: San Andreasissa.

Tampa on henkilöauto Grand Theft Auto: San Andreasissa ja muskeliauto Grand Theft Auto IV:n lisäosassa The Ballad of Gay Tony sekä Grand Theft Auto Onlinessa. HD-aikakaudella Tampan on valmistanut Declasse.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Tampa perustuu 1965-1969 Chevrolet Corvair -henkilöautoon, mutta Tampassa moottori on siirretty eteen ja keulassa on siksi etusäleikkö. Auto myös vaikuttaa ylikokoiselta Corvairiin verrattuna. Tampassa jotkin korin osat ovat aina eri värisiä kuin muu auto, mikä viestii niiden olevan varaosia muista yksilöistä. Kaksivärisyys on tarkoituksellinen ominaisuus, joten Pay 'N' Spray epäloogisesti säilyttää sen maalatessaan auton. TransFenderissä Tampan voi kuitenkin maalata yksiväriseksi. Tampan rekisterikilvet ovat pysyvästi vinossa.

Tampa on yksi Da Nang Boysin jengiautoista.

The Ballad of Gay Tony Muokkaa

Tampan keula muistuttaa 1970-1972 Dodge Dart Demonia. Katto ja kyljet ovat samantapaisia kuin 1968-1972 Chevrolet Novassa. Perä muistuttaa 1968 Dodge Chargeria. Autossa on myös 1964-1973 Ford Mustangin ulkonäköä. Maalaus muistuttaa 1969 Ford Mustang Boss 302:n vakiomaalausta, ja takakontin yli kulkeva raita Dodgen ja Plymouthin super bee -raitaa. Tampassa on teksti "310GT".

GTA Online Muokkaa

Tampa lisättiin peliin 23.12.2015 osana Festive Surprise 2015 -päivitystä. Auto on samanlainen kuin TBoGTissa lukuun ottamatta pieniä muutoksia. Niistä huomattavimmat ovat uudet vanteet ja konepellin ilmanottoaukkojen poistaminen. Ilmanottoaukot voi kuitenkin asentaa takaisin Los Santos Customsissa.

Suorituskyky Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Tampa-TBOGT-front

Tampa TBoGTissa.

Tampan suorituskyky on huonon ja keskiverron väliltä. Huippunopeus on keskitasoinen, kiihtyvyys huono ja ohjaus laiska.

The Ballad of Gay Tony Muokkaa

Tampa on suorituskyvyltään kuin mikä tahansa muskeliauto. Kiihtyvyys on erinomainen ja huippunopeus melko suuri. Auto on kurveissa arvaamaton ja pyörähtää herkästi, mutta jarrut ovat tehokkaat.

GTA Online Muokkaa

Tampan kiihtyvyys ja huippunopeus ovat melko hyvät. Ohjattavuus on muskeliautoksi suhteellisen hyvä, mutta jarrut eivät ole kovin hyvät.

Esiintymiset Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

  • Nines and AKs - Yhtä Tampaa käytetään harjoitusmaalina, jolla opetetaan tuhoamaan ajoneuvoja polttoainesäiliöön ampumalla. Auto on muuten tuhoutumaton.
  • Yay-Ka-Boom-Boom - Käytetään autopommina huumetehtaan tuhoamiseen. erikoisrekisterit "TIME80MB" ja "SH37 DEA".
  • Puncture Wounds - Kuljettaa piikkimattoa Stratumin pysäyttämiseksi.

The Lost and Damned Muokkaa

GTA Online Muokkaa

  • Yksi mahdollisista tarvikeautoista The Open Roadin Cocaine Lockup -bisneksessä.

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

The Ballad of Gay Tony Muokkaa

The Lost and Damned Muokkaa

GTA Online Muokkaa

Triviaa Muokkaa