FANDOM

TV Van (GTA 2:ssa nimellä T.V. Van) on uutistoimituksen pakettiauto Grand Theft Auto 1:ssä, Grand Theft Auto: London 1961:ssä ja Grand Theft Auto 2:ssa.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

TV Van on sinänsä pelkkä tavallinen pakettiauto, jonka käyttötarkoitukseen ei viittaa muu kuin nimi. Verrattuna Transit Vaniin TV Vanin kori on pyöreämpi, eli modernimpi. Auton esikuva voisi olla esim. 1995-2005 Chevrolet Astro.Autosta on kolme eri väristä versiota, yksi jokaista kaupunkia kohti:

Vaikka kyse on siviiliajoneuvosta, TV Vanissa on poliisiradio tavallisen radion sijaan.

Grand Theft Auto: London 1961 Muokkaa

Grand Theft Auto: London 1961:n TV Van on suurikokoinen pakettiauto, jonka katolla on kamera osoituksena sen käyttötarkoituksesta. TV Van on pidennetty versio GTA London 1969:ssä esitellystä Ambulanssista, joten myös TV Vanissa on samaa näköä kuin 1965-1977 Ford Transit Mark I:ssä, vaikka Transit ei sovi GTA London 1961:n tapahtuma-aikaan, ja on huomattavasti lyhyempi.

Grand Theft Auto 2 Muokkaa

Grand Theft Auto 2:n TV Van on yksinkertaisesti tavallinen Van, jonka katolle on lisätty antenni. Antennilla on hyödyllinen erikoisominaisuus: se osoittaa aina Jesus Saves -tallennuspaikalle, helpottaen sen löytämistä.

TVVan-GTA2

TV Van Grand Theft Auto 2:ssa.

Suorituskyky Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

TV Van on suorituskyvyltään pääasiassa keskinkertainen, huippunopeus on hieman keskitasoa heikompi.

Grand Theft Auto: London 1961 Muokkaa

Kasvaneen kokonsa ja painonsa vuoksi TV Van on paljon aiempaa hitaampi. Auto on jopa painavampi kuin Paloauto ja on pelin hitaimpia autoja. Kiihtyvyys ja pito ovat keskinkertaisia, jarrut sekä ohjattavuus huonot.

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

TV Vanin suorituskyky on täysin samanlainen kuin Vanilla: hidas huippunopeus ja kömpelö ohjaus.

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • Saatavilla kaikissa kolmessa kaupungissa, aiemmin mainituilla värivariaatioilla.

Grand Theft Auto: London 1961 Muokkaa

Grand Theft Auto 2 Muokkaa

Palkkiot Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • Auto voidaan myydä hintaan $800 täydellisessä kunnossa.

Grand Theft Auto: London 1961 Muokkaa

  • Ei voida myydä.

Grand Theft Auto 2 Muokkaa

  • Ei voida romuttaa.

Triviaa Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • TV Vanin katolla oli alun perin antenni, mutta jostain syystä se jäi pois.

Grand Theft Auto: London 1961 Muokkaa