Gtapedia
Advertisement

Ranger on maastoauto peleissä Grand Theft Auto: London 1969, Grand Theft Auto: London 1961 ja Grand Theft Auto: San Andreas.

Ulkoasu[]

Grand Theft Auto: London[]

Rangerin selkeä esikuva on Land Rover series II, ja auto on lähes samanlainen kuin GTA 1:n Repair Van. Ranger on aina vihreä valkoisella katolla.

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Ranger on Rancherin poliisiversio sireeneillä, hälytysvaloilla, radioantenneilla ja rikollisten kuljetustilalla. Kuten Rancherinkin, Rangerinkin oikean elämän esikuva on 1973-1991 Chevrolet K5 Blazer.

Rangerin poliisimaalaus poikkeaa muista poliisiautoista: Rangerin konepelti ja takatilan katto ovat valkoiset, kun ne tavallisissa poliisiautoissa ovat mustat.

Rangerilla voi suorittaa myös Vigilante -sivutehtäviä.

Suorituskyky[]

Grand Theft Auto: London[]

Rangerin huippunopeus on keskinkertainen, mutta kiihtyvyys alle keskitason ja ohjattavuus sekä jarrut kehnot. Yllättävää kyllä, Rangerin huippunopeus peruutettaessa on pelin suurimpia, samalla tasolla Beagle 3:n kanssa.

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Rangerin suorituskyky on Rancheriin verrattuna ylivoimainen. Huippunopeus ja kiihtyvyys ovat selvästi parempia, vetäen jopa vertoja joillekin urheiluautoille. Ohjattavus on hieman Rancheria parempi. Ranger on myös Rancheria kestävämpi. Ranger sopii hyvin maastoajoon, mutta ei niinkään mäkien kiipeämiseen, koska renkaiden pito on kehnohko, ja auto kääntyy helposti ympäri.

Esiintymiset tehtävissä[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

  • Against All Odds - Carlin ja Catalinan poistuessa vedonlyöntitoimistosta paikalle ilmestyy poliiseja Rangereilla.
  • Small Town Bank - Pankille saapuu poliisipartio Rangerilla.
  • Supply Lines... - Jostain syystä Rangerit korvaavat SFPD:n poliisiautot San Fierrossa.

Omistajat[]

Sijainnit[]

Grand Theft Auto: London[]

  • Yleinen näky ympäri kaupunkia.

Grand Theft Auto: San Andreas[]

  • Yleinen näky San Andreasin maaseudulla ja aavikolla.
  • Jahtaa pelaajaa maaseudulla, kun pelaajalla on etsintäkuulutustaso.
  • Pysäköitynä Dillimoren poliisiaseman tallissa Red Countyssa (ei PC- ja kännykkäversioissa).
  • Barbara Scternvartin Ranger on pysäköitynä El Quebradosin poliisiaseman edustalla, kun CJ seurustelee hänen kanssaan. Autossa on erikoisrekisterikilpi CUFFS. Auto on lukittu, kunnes pelaajan suhde Barbaraan on 50%.

Palkkiot[]

Grand Theft Auto: London[]

  • Rangerin voi myydä hintaan £500 täydellisessä kunnossa.

Triviaa[]

Grand Theft Auto: London[]

  • Rangerin nimi luultavasti viittaa Land Roverin valmistamiin Ranger Rover -autoihin.

Grand Theft Auto: San Andreas[]

  • Usein kun Ranger ilmestyy takaa-ajossa pelaajan taakse, niiden sireenit ja hälytysvalot ovat sammutetut, jotta auto näyttäisi siviiliautolta ja voisi yllättää pelaajan. Saman tekevät myös muut poliisiautot maaseudulla.
  • Rangerin beta-versiossa oli erilaiset vanteet ja päinvastainen mustavalkoinen maalaus, eikä siinä ollut poliisin tunnuksia ovissa.

Glitchit[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

  • Rangerin oikea ajovalon tekstuuri on paljon himmeämpi kuin vasen. Molemmat kuitenkin valaisevat yhtä paljon.
  • Kun Ranger vaurioituu tarpeeksi, auton keskeltä, istuimien välistä alkaa tulla savua. Savun pitäisi tulla moottorista.
  • Joskus Rangerin oikeasta ovesta voi puuttua SAPD:n tunnus.
Advertisement