Gtapedia
Advertisement

"Tuonnin pyyhkiessä yli Valtojen 70- ja 80-luvuilla mikään muu ei sanonut "osta amerikkalaista" niinkuin Albany Primo. Keskikokoinen luksusauto, joka rakennettiin kestämään."

Southern San Andreas Super Autosin kuvaus.

Primo on neliovinen henkilöauto Grand Theft Auto: San Andreasissa, Grand Theft Auto IV:ssä, Grand Theft Auto V:ssä ja Grand Theft Auto Onlinessa. HD-universumissa auton valmistaja on Albany.

Ulkoasu[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Primo on japanilaishenkinen 1980-luvun sedan, joka muistuttaa 1985-1994 Subaru Leonea tai 1986-1991 Toyota Camrya. Primo kuvataan tavanomaisena arkisena henkilöautona.

Grand Theft Auto IV[]

GTA IV:n Primo hylkää japanilaisvaikutteet ja muistuttaa 1992-1997 Cadillac Sevilleä 1987-1993 Cadillac Allantén maskilla sekä etu- ja takavaloilla.

Auto voi olla yksi- tai kaksivärinen, jolloin kyljet, etuspuskuri ja perä ovat eri väriä. Koristeraidoissa ja ikkunoiden sekä maskin kehyksissä on vielä kolmas väri.

Grand Theft Auto V[]

GTA V:ssä Primo on kutakuinkin samanlainen kuin GTA IV:ssä, mutta sisustusta ja takaikkunaa on parannettu.

Suorituskyky[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

Primo on parempi auto kuin miltä näyttää. Se on kaikilta ominaisuuksiltaan onnistunut: kevyen korin ansiosta se on ajettavuudeltaan hyvä ja pystyy kohtalaiseen kiihtyvyyteen sekä huippunopeuteen. Primo on erinomainen valinta pakoautoksi tai Drive-by-ampumiseen.

Grand Theft Auto IV[]

Primon ulkonäkö pettää jälleen: sillä on ilmiömäinen huippunopeus, joka on tasoissa täysiveristen urheiluautojen kanssa. Kiihtyvyys ja ohjattavuus ovat kuitenkin heikot, ja auto tuntuu kuin se kulkisi kiskoilla. Silti tiukka käännös voi saada perän heilahtamaan villisti. Tämän vuoksi Primo ei sovi pakoautoksi, vaikka onkin vankka.

Grand Theft Auto V[]

Primon suorituskyky ei vaikuta muuttuneen GTA IV:stä, mutta auto on nyt suhteellisesti huonompi, koska saatavilla on enemmän parempia autoja.

Versiot[]

Grand Theft Auto IV[]

  • Spanish Lords -jengi ajaa mekaanisella ahtimella, takasiivellä ja helmalevikkeillä varustetulla punaisella versiolla. Ahtimesta huolimatta auton suorituskyky ja ääni ovat samat kuin perusmallissa.
  • The Ballad of Gay Tonyn Huumesodissa esiintyy viisi ainutlaatuisilla maalauksilla varustettua Primoa.

Grand Theft Auto Online[]

  • Primo Custom - Lowrider-versio.

Sijainnit[]

Grand Theft Auto: San Andreas[]

  • Voidaan nähdä lähes kaikkialla San Andreasin teillä.
  • Ilmestyy useammin, kun pelaaja ajaa Previonilla.

Grand Theft Auto IV[]

Grand Theft Auto V[]

  • Esiintyy Port of Los Santosissa.
  • Esiintyy Jalokivikaupan ryöstön Älykkäässä lähestymistavassa.
  • Ajokelvoton yksilö esiintyy sivutehtävässä Pulling Favors. Se voidaan muuttaa ajokuntoiseksi säilömällä sen autotalliin.
  • Voidaan löytää Satunnaisessa tapahtumassa, jossa pelaajan pitää irrottaa sulhanen katuvalosta. Kun pelaaja vie hänet ja hänen ystävänsä St. Brigid Baptist Churchille Paleto Bayssa, kirkon lähellä on ainutlaatuisen värinen Primo.

Grand Theft Auto Online[]

  • Ilmestyy yleensä Los Santos Customsin lähistöllä ja moottoriteillä Free Roam-pelimuodossa.
  • Voidaan ostaa Southern San Andreas Super Autosista hintaan $9,000, parannetussa versiossa Benny's Original Motor Worksista.

Palkkiot[]

Grand Theft Auto IV[]

  • Nikon toimitettua Stevielle 30 autoa, hän alkaa ostaa Nikolta autoja ja maksaa Primosta $1,800.

Triviaa[]

  • Primon oletusradioasemat ovat:
  • Primo tarkoittaa espanjaksi ja italiaksi ensimmäistä tai pääasiallista, espanjaksi myös serkkua. Hondalla oli myös markkinointikanava nimeltä Honda Primo vuosina 1985-2006.

Grand Theft Auto: San Andreas[]

  • Jos Primon toinen etuvalo rikkoutuu, toisen valon tekstuuri sammuu, mutta se tuottaa silti valoa.

Grand Theft Auto V[]

  • Jos Primoon vaihdetaan jarrut paljastavat vanteet, jarrusatulat loistavat kuten ajovalot.
  • Mesh Grille -maski muuttuu samanväriseksi kuin custom-vanteet jälkimmäisten väriä vaihdettaessa.

Katso myös[]

  • Primo Custom

Advertisement