FANDOM

360px-Marco'sBistro-GTA3-exterior

Marco's Bistro GTA III:ssä

Marco's Bistro on italialainen ravintola Saint Mark'sissa, Portlandissa, Liberty Cityssä. Se esiintyy Grand Theft Auto III:ssä, Grand Theft Auto: Liberty City Storiesissa, Grand Theft Auto Advancessa, lyhyesti Grand Theft Auto: San Andreasissa ja Grand Theft Auto: Vice Cityn alkuintrossa.

Kuvaus Muokkaa

Bistro vaikuttaa Leone Familyn ja Forelli Familyn yhteiseltä ravintolalta, koska molempien järjestöjen jäseniä käy siellä. Marco's Bistro on ehkä nimetty Marco Forellin mukaan.

Aikajana Muokkaa

Esiintymiset Muokkaa

Grand Theft Auto III Muokkaa

Grand Theft Auto: Vice City Muokkaa

Grand Theft Auto Advance Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Galleria Muokkaa

Triviaa Muokkaa

  • Marco's Bistron slogan "Syö kunnes räjähdät!" ("Eat till you explode!") viittaa Mike Forellin kuolemaan ravintolan pihalla GTA III:ssa.
  • GTA Vice Cityssä Marco's Bistron sisätilat ovat itse asiassa osa Ocean View Hotelia.
  • GTA Vice Cityssä ravintolaan kuuluvassa pakastimessa on ihmisruumis.
  • GTA Vice Cityssä Marco's Bistron seinällä on todellisen mafiajohtaja Carlo Gambinon kuva.
  • GTA Advancessa ravintolan parkkipaikan sisääntuloväylä on sen eteläpäässä, ja ravintolan takana oleva kuja näyttää päällystämättömältä.
  • GTA San Andreasissa ravintolalla on pieni takapiha, joissa on roska-astioita, pieniä puita ja muuri. GTA III:ssa ja GTA Liberty City Storiesissa sen paikalla on suuri tyhjä alue rakennuksen takana.