Gtapedia
Advertisement

"Pysähdy, imperialisti amerikkalaissika! Tuo on Ranskan hallituksen omaisuutta. Ojenna se tänne!"

GIGN-agentti käskyttää Tommya.

Mall Shootout (Ostoskeskuksen tulitaistelu) on tehtävä Grand Theft Auto: Vice Cityssä. Tommy Vercetti saa sen eversti Juan Cortezilta tämän jahdilla Ocean Bay Marinassa.

Tehtävä[]

Korruptoitunut ranskalainen agentti on onnistunut varastamaan Cortezille arvokkaita ohjusten ohjaussiruja, ja Tommyn pitää noutaa ne häneltä Washington Mall -ostoskeskuksesta. Tommy menee ostoskeskukselle ja kohtaa agentin sen toisessa kerroksessa. Ennen kuin agentti ehtii antaa sirut, tapaamisesta tiennyt GIGN ilmestyy paikalle. Agentti lähtee pakoon moottoripyörällä, mutta Tommy lähtee hänen peräänsä ja tappaa agentin saadakseen sirut haltuunsa. Lopuksi hän vie sirut Cortezille.

GIGN keskeyttää Tommyn ja ranskalaisagentin tapaamisen.

Palkkio[]

Tehtävän suorittamisesta saa $500. Tehtävät Guardian Angels ja Waste the Wife avautuvat.

Triviaa[]

  • Introssa soiva kappale on Mr. Misterin Broken Wings Emotion 98.3 -radiokanavalta.
  • Jos pelaaja ampuu agenttia ennen kuin menee kohtaamaan hänet, agentti ampuu takaisin Uzilla. Tehtävä jatkuu normaalisti kun pelaaja menee hänen luokseen.
Advertisement