FANDOM

"Syytön kunnes toisin sanon."

Tommy kertoo valamiehelle mitä todeta Giorgio Forellista.

Jury Fury (Valamiehistöraivoa) on tehtävä Grand Theft Auto: Vice Cityssä. Tommy Vercetti saa sen Ken Rosenbergiltä tämän toimistossa Washington Beachilla.

Tehtävä Muokkaa

Kärsimätön Sonny Forelli haluaa Kenin ja Tommyn tekevän hänelle palveluksen vastineeksi siitä, että Tommy ei ole vieläkään palauttanut Sonnyn rahoja. Sonnyn serkku Giorgio odottaa oikeudenkäyntiä petoksesta, ja voi saada viiden vuoden vankilatuomion. Tommyn täytyy varmistaa että valamiehistö vapauttaa Giorgion pelottelemalla heitä. Toimiston ulkopuolella mekaanikko jää auton alle, ja Tommy poimii tämän vasaran.

Valamiehistä toinen on sisällä kerrostalossa Vice Pointissa. Tommy murjoo vasaralla hänen autoaan, ja kun valamies tulee ulos, hän säikähtää ja pakenee. Toinen valamies on Ocean Beachilla juttelemassa naiselle. Tommy lyö miestä, ja hän yrittää paeta autollaan, mutta törmää heti kuorma-autoon. Tommy hakkaa autoa vasaralla kunnes valamies tulee ulos ja juoksee kauhuissaan pakoon.

JuryFury-GTAVC-SS25

Tommy ryhtyy murjomaan toisen valamiehen autoa tämän ollessa sisällä.

Palkkio Muokkaa

Tehtävän suorittamisesta saa $400. Tehtävät Riot ja Road Kill avautuvat.

Triviaa Muokkaa

  • Toisen valamiehen autoon törmäävästä Spand Expressistä putoaa vasaroita siltä varalta, että Tommy ei poiminut vasaraa kuolleelta mekaanikolta, tai on vaihtanut sen toiseen aseeseen.
  • Tommyn lyötyä toista valamiestä bikiniasuinen nainen, jolle hän jutteli, juoksee kujalle ja jää sinne seisomaan.