FANDOM

"Kun ajattelet kevyitä uudelleenmuotoiluja, luultavasti ajattelet hiilikuituista koria ja riisuttuja sisustuksia. Mutta se on vain aloittelijoille. Astu sisään Itali GTO:hon, ja hengittämässäsi ilmassa on enemmän vetyä lisänoston vuoksi. Grotti on jopa ottanut kiistellyn askeleen vaatimalla potentiaalisia ostajia tekemään osansa ajamalla ihokarvansa ja poistamalla ainakin yhden munuaisen. Joskus täydellisyyden vuoksi täytyy kärsiä."
Legendary Motorsportin kuvaus.

Itali GTO on urheiluauto Grand Theft Auto 1:ssä ja Grand Theft Auto Onlinessa, jossa sen valmistaja on Grotti.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

Itali GTO:n esikuva on Lamborghini Miura Roadster -prototyyppiauto. Auton nimi viittaa Italiaan, Lamborghinin kotimaahan.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Itali GTO, joka lisättiin peliin Festive Surprise 2018 -päivityksessä, pohjautuu Ferrari 812 Superfastiin. Konepelti on enemmän Aston Martin Vanquish Zagaton kaltainen, ja ajovalot vaikuttavat Ferrari F12:n ja Chevrolet Corvette C7:n ajovalojen sekoitukselta. Takapuskuri ja diffuusori ovat samankaltaiset kuin Vorsteinerin korisarjassa Ferrari 458:lle.

Suorituskyky Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

Kuten useimmat urheiluautot, Itali GTO on nopea ja hyvä ohjattava, mutta heikkotekoinen. Auton ominaisuudet vaikuttavat olevan samat kuin Itali GTB:llä.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Itali GTO on nopea ja kiihtyy erittäin nopeasti ja on varustettu hyvillä jarruilla. Auton ohjaus on kuitenkin suurissa nopeuksissa erittäin nykivä ja tiukoissa kaarteissa auto yliohjautuu helposti. Auto on myös erittäin hauras.

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • Auto on saatavilla ainoastaan San Andreasissa, jossa se on myös Tequila Slammer -osion aloitusauto. Fu Ming ja Manolito omistavat molemmat Itali GTO:n.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Triviaa Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • Lamborghini Miura Roadsteria valmistettiin tosielämässä vain yksi kappale, mutta Itali GTO:ita esiintyy pelissä rajattomasti, kuten muitakin autoja.

Grand Theft Auto Online Muokkaa