FANDOM

"Solakka, keskittynyt, aggressiivinen: jos olet ikinä rakastellut intohimoisesti vihaisen viidakkokissan kanssa, sinulla on aavistus siitä millaista on viedä Progenin uusi Itali GTB hellävaraiselle kierrokselle. Ja jos olet ikinä rakastellut intohimoisesti riisutun, valtavalla takaspoilerilla varustetun ratavalmiin viidakkokissan kanssa, sinulla on jonkinlainen käsitys siitä, mitä Benny voi tälle kapistukselle tehdä."

Benny's Original Motor Worksin kuvaus.

Itali GTB on urheilu-/superauto Grand Theft Auto 1:ssä ja Grand Theft Auto Onlinessa, johon auto lisättiin Import/Export -päivityksessä 10.1.2017. GTA Onlinessa auton valmistaja on Progen.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

Itali GTB:n esikuva on Ferrari 348 TS tai GTS. Auton nimi viittaa Italiaan, Ferrarin kotimaahan.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Itali GTB ei enää pohjaudu italiaiseen malliin, vaan McLaren 570 S:ään (keula ja perä) sekä Trion Nemesikseen (muut osat). Joitain vaikutteita on myös otettu McLaren 650S:stä. Auton yleisvaikutelma on äärimmäisen aggressiivinen.

ItaliGTB-GTAO-FrontQuarter

Itali GTB Grand Theft Auto Onlinessa. Kuva takaapäin.

Suorituskyky Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

Itali GTB on nopea ja hyvä ohjattava, mutta heikkotekoinen. Auton ominaisuudet vaikuttavat olevan samanlaiset kuin Itali GTO:lla.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Itali GTB on poikkeuksellisen nopea ja ohjattavuudeltaan loistava. Kestävyys on kohtuullinen, mutta jatkuvaa, voimakasta kolarointia auto ei silti kestä.

Versio Muokkaa

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Triviaa Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • Itali GTB:n nimi on virheellinen. B tarkoittaa Berlinettaa (umpiautoa), mutta Itali GTB on ns. targa top -avoauto. Ferrari 348:n tapauksessa oikea tyyppitunnus olisi TS tai GTS.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

  • McLaren on brittiläinen, ei italialainen valmistaja, joten auton nimi ei ole looginen.