FANDOM

"1960-luvun hienoin luksusauto."

Arena Warin kuvaus.

Impaler on kaksiovinen henkilöauto Grand Theft Auto 1:ssä ja muskeliauto Grand Theft Auto Onlinessa. Jälkimmäisessä auton on valmistanut Declasse.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

Impalerin nimi viittaa Chevrolet Impalaan, mutta ulkoasu selvästi 1955-57 Ford Thunderbirdiin. Liberty Cityssä esiintyvän version katto on ylhäällä, Vice Cityn versiossa se on alhaalla. Auton takaosassa on Thunderbirdin tunnusomainen ns. Continental Kit -vararengasasennus.

Impaler 2

Impaler Grand Theft Auto 1:ssä. Vice Cityn versio.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Arena War -päivityksessä peliin lisätty Impaler muistuttaa nyt todella Chevrolet Impalaa, vuosien 1967-1970 mallia. Autossa on myös yhteneväisyyksiä 1967 Chevrolet Chevelleen, erityisesti perässä (mm. puskuriin asennetut peruutusvalot).

Impalerille on tarjolla suuri määrä modifiointivaihtoehtoja Los Santos Customsissa.

Suorituskyky Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

Impaler on kelpo auto: melko nopea, hyvä ohjattava ja keskinkertaisen kestävä.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Impaler on nopea ja ohjattavuudeltaan keskiverto, mutta sillä on taipumus pyörähtää liian tiukoissa käännöksissä. Auto on melko kestävä.

Versiot Muokkaa

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Tavallinen Impaler voidaan muuttaa kolmeen versioon:

Glitchit Muokkaa

Grand Theft Auto Online Muokkaa

Autoon ostettavissa oleva Moulded Bumper -takapuskuri poistaa peruutusvalojen tekstuurit, mutta niiden tuottama valo säilyy.

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto 1 Muokkaa

  • Versio ylös nostetulla katolla esiintyy Liberty Cityssä ja alas lasketulla katolla varustettu versio Vice Cityssä. Impaler on Liberty Cityn toisen osion, Heist Almightyn aloitusauto.

Grand Theft Auto Online Muokkaa

  • Voidaan ostaa Arenawarista hintaan $331,835 tai $249,500 (myyntihinta Sponsorship Tier -palkkiona Arena War-urassa).