FANDOM

HsinJaoming-Artwork

Piirros Hsin Jaomingistä.

Hsin Jaoming on hahmo Grand Theft Auto: Chinatown Warsissa. Hänet mainitaan myös poliisin tietokannassa Grand Theft Auto IV:ssä.

Kuvaus Muokkaa

Hsin on Liberty Cityn Triadien ja Jaoming Familyn 73-vuotias johtaja, joka pelin alussa etsii itselleen seuraajaa. Vahvimmiksi seuraajaehdokkaiksi ilmenevät pelin päähahmon Huang Leen setä, Wu "Kenny" Lee, Hsinin oma poika Chan sekä Zhou Ming. Hsin kuitenkin epäilee Wu'ta, ja haluaa selvittää, onko Wu sopiva johtaja. Kun Leen suvun perintökalleus, Yu Jian - miekka varastetaan, Hsin auttaa Huangia selvittämään varkautta. Yhdessä valepukuisen poliisin, Wade Hestonin kanssa he saavat selville, että Wu itse varasti oman miekkansa ja tappoi miekan edellisen omistajan, Huangin isän, päästäkseen nopeasti Triadien alajaoston, johtajaksi.

Pelin viimeisessä tehtävässä Salt in the Wound Huang saa selville Wun syyllisyyden. Wu suuttuu ja puukottaa Hsiniä Yu Jianilla. Pahasti haavoittunut Hsin jää makaamaan lattialle, kun Hestonin kutsumat poliisit saapuvat ja pidättävät hänet. Pelissä ei kerrota, selvisikö Hsin, mutta repliikkiensä perusteella Wade Heston uskoo Hsinin jäävän eloon.

Esiintymiset Muokkaa

Triviaa Muokkaa

  • Jaoming ei ole oikea kiinalainen sukunimi.