FANDOM

Hellenbach GT on muskeliauto Grand Theft Auto: Liberty City Storiesissa.

Ulkoasu Muokkaa

Hellenbach GT on klassinen muskeliauto, joka muistuttaa pääasiassa 1967-1970 Mercury Cougaria, mutta on mm. varustettu perinteisillä ajovaloilla, joita on vain kaksi Cougarin neljän sijaan. Auton kyljet ovat samankaltaiset kuin 1968-1970 AMC AMX:ssä. Hellenbach GT voi olla yksivärinen, tai konepelti voi olla erivärinen kuin muu auto.

HellenbachGT-GTALCS-rear

Hellenbach GT takaapäin.

Suorituskyky Muokkaa

Hellenbach GT on melko nopea, mutta ei vedä vertoja Cheetahin tai Deimos SP:n kaltaisille superautoille. Tämän vastapainoksi Hellenbach GT on kuitenkin helppo ja vakaa ohjata.

Esiintymiset tehtävissä Muokkaa

Sijainnit Muokkaa

Hellenbach GT ei esiinny liikenteessä.

Triviaa Muokkaa

  • Auton nimi viittaa termiin To Hell and Back, joka tarkoittaa rankan koettelemuksen läpikäymistä. Hellenbach GT:n konepelti on joskus erivärinen kuin muu auto, mikä luo vaikutelman, että konepelti on peräisin toisesta autosta.
  • GTA Liberty City Storiesin kehitystyön aikana auto pohjautui Shelby GT500 -autoon ja tunnettiin nimellä Bullion. Muistona tästä Hellenbach GT:n sisäinen nimi on yhä SHELBY, vaikka auton lopullinen versio ei enää muistuta mitään Shelbyä. GTA Chinatown Warsin samankaltaisesti nimetty Hellenbach taas pohjautuu Shelby GT500:an.