FANDOM

Greenwood 1

Greenwood GTA San Andreasissa

Greenwood on neliovinen henkilöauto peleissä Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas ja Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Ulkoasu Muokkaa

Greenwood on klassinen laatikkomainen amerikkalainen henkilöauto, joka muistuttaa suuresti 1982-1985 Chrysler Fifth Avenueta. Huomattavin ero on Greenwoodin suuntavilkkujen sijaitseminen ajovalojen alla, ei päällä.
Greenwood-87ChryslerNewYorker5thAve

Greenwoodin todellinen esikuva, Chrysler Fifth Avenue.

Auto on kaikissa esiintymisissään suunnilleen samanlainen, mutta GTA San Andreasissa etumaski on litteämpi ja sen yläosasta puuttuu kromikoriste. Takaovien ikkunoihin on lisätty pienet lisäruudut (ns. opera window).

Greenwoodilla on GTA Vice Cityssä ja GTA San Andreasissa useita erilaisia värivaihtoehtoja, mutta GTA Vice City Storiesissa auto on yleensä vaaleansininen/harmaa valkoisella landau-katolla. Väriä ei voi vaihtaa Pay 'N' Sprayssa.

GTA San Andreasissa Greenwood on yksi Grove Street Familiesin jengiautoista.

Suorituskyky Muokkaa

Greenwood on suhteellisen hidas ja huonosti kiihtyvä, mutta hyvä ohjattava. Se kestää myös hyvin vahinkoa, jonka vuoksi se on hyvä valinta esim. drive-by-ampumiseen.

Omistajat Muokkaa

  • Sweet Johnson omistaa vaaleansinisen Greenwoodin, jossa on erikoisrekisteri GROVE4L ("Grove for life"), ylistäen Grove Street Familiesia. Auto tuhoutuu tehtävässä Reuniting the Families, mutta Sweet ostaa heti uuden.

Esiintymiset Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto: Vice City Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Grand Theft Auto: Vice City Stories Muokkaa

Glitchit Muokkaa

  • Jos GTA San Andreasissa Greenwoodin takaovi vaurioituu, sen ikkuna muuttuu kaksiruutuisesta yksiruutuiseksi, kuten GTA Vice Cityssä.
  • Jos Sweetin Greenwoodin takapuskuri vaurioituu, GROVE4L-takarekisterikilpi vaihtuu sattumanvaraiseksi (ainakin PC-versiossa).

Triviaa Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

  • Greenwoodin oletusradiokanava on normaalisti Radio Los Santos, mutta Sweetin yksilössä se on Bounce FM tai CSR 103.9.
  • Greenwoodin beta-versio oli täysin samanlainen kuin GTA Vice Cityssä.