FANDOM

Tämä sivu käsittelee Grand Theft Auto: Vice City Storiesissa havaittuja glitchejä.

Katoavat nyrkkiraudat Muokkaa

Nyrkkiraudat katoavat aina pelaajan tallentaessa pelin.

Liiskattu moottoripyörä Muokkaa

Jos pelaaja ajaa pysäköi VCPD Wintergreenin Hyman Memorial Stadiumin luo, ostaa lipun Phil Collinsin konserttiin ja joko tulee ulos tai katsoo konsertin, moottoripyörä on 75% todennäköisyydellä liiskaantunut. Jos pelaaja onnistuu nousemaan sen kyytiin, se palautuu normaaliksi.

Astu sisään Airtrainiin Muokkaa

Airtrain -lentokone on tarkoitettu pelkäksi lavasteeksi, mutta pelaaja voi astua sen sisään korkean ajoneuvon, kuten ambulanssin päältä. Konetta ei kuitenkaan voi ohjata, pelaaja voi vain vaihtaa radiokanavaa.

Kummitus-Angel Muokkaa

Joskus kun pelaaja taistelee Vice City Bikersin kanssa ja ampuu rynnäkkökiväärillä kovaa vauhtia Angelilla ajavan motoristin, moottoripyörä tekee "donitseja" ilman ajajaa.

Näkymätön motoristi-Vic Muokkaa

Kun pelaaja ajaa moottoripyörällä ja vaihtaa kameranäkymän ohjaustangolle, Victor Vance on näkymätön vasemmalle ja oikealle katsottaessa. Jos pelaajalla on konepistooli, sekin muuttuu näkymättömäksi.

Astu sisään rakennukseen Muokkaa

Joskus kun pelaaja ajaa autolla päin ikkunatonta ja ovetonta rakennusta, pelaaja voi päätyä rakennuksen sisään. Siellä ei kuitenkaan ole mitään, koska pelaajan ei ole tarkoitus päästä sinne.

Kivettynyt Poliisihelikopteri Muokkaa

(Ainakin PS2-versiossa) Jos pelaaja menee sisään rakennukseen Police Maverickin jahdatessa häntä, kopteri juuttuu ilmaan, mutta sen roottorit jatkavat pyörimistä. Helikopterin voi ampumalla sytyttää tuleen rakennuksen sisältä käsin, mutta se ei räjähdä. Kun pelaaja tulee ulos, kopterille tehty vahinko nollautuu, mutta se pysyy paikallaan ja sen voi nyt tuhota.

Teleportaatio Muokkaa

(Ainakin PS2-versiossa) Escobar International Airportin itäpuolella on hiekkakasa ja muutama sementtiputki. Jos pelaaja hyppää itään päin osoittavan putken päälle, pelaaja siirtyy Leaf Linksin golfklubille.

Ei liikennettä Muokkaa

(Ainakin PS2-versiossa) Joskus kun pelaaja pelaa pitkään tallentamatta, etenkin suoritettuaan useita ajoneuvotoimituksia peräkkäin Civil Asset Forfeiture Impoundille, liikenteen määrä voi laskea erittäin vähäiseksi tai liikenne voi kadota kokonaan.

Ei liikennettä tai jalankulkijoita Muokkaa

(Ainakin PS2-versiossa) Kun pelaaja suuntaa kameran kuvakulman autonsa kattoon, liikenteen ja jalankulkijoiden ilmestyminen loppuu niin kauaksi aikaa, kun kamera on suunnattu niin.

Autoja väärissä paikoissa Muokkaa

PSP-versiossa autoja joskus ilmestyy vääriin paikkoihin, kuten siltojen alle tai puoliksi rakennusten sisään.

Vicin kapea ranne Muokkaa

Kun PSP-versiossa pelaaja ampuu Uzilla, Victor Vancen ranne muuttuu luonnottoman kapeaksi.

Jälleensyntyminen Leaf Linksissä Muokkaa

(Ainakin PSP-versiossa) Kun pelaaja hukkuu vedessä Leaf Linksissä, lähellä siltaa, ennen kuin on suorittanut tehtävän From Zero to Hero, pelaaja jälleensyntyy Leaf Linksissä sairaalan sijaan.