FANDOM

Glitch tai bug on pelissä oleva virhe, joka aiheuttaa ei-toivotun vaikutuksen. Glitchejä on lähes jokaisessa pelissä. Tällä sivulla käsitellään Grand Theft Auto: Liberty City Storiesissa havaittuja glitchejä.

Vääristyvä ajoneuvo Muokkaa

Varasta ajoneuvo Harwoodin romuttamon lähellä ja johdata omistaja sinne. Jos omistaja nousee takaisin ajoneuvoon samalla hetkellä kuin romuttamon nosturi tarttuu siihen, ajoneuvo alkaa tärisemään ja vääristymään muodoiltaan. Sitten se yht'äkkiä ilmestyy nosturin alle, puoliksi maahan uponneena. Ajoneuvo voi myös ilmestyä takaisin maan pinnalle ja ajaa pois, mutta se ei ole enää kiinteä.

Äänetön moottoripyörä Muokkaa

Jos pelaaja varastaa moottoripyörän, jonka radio on päällä, tekoälyn ohjaamalta hahmolta ja kaasuttaa heti Tonin noustua kyytiin, pyörän moottorista ei kuulu ääntä. Pelaaja kuulee vain radion. Pyörän pysäyttäminen palauttaa äänen.

Mene keskeneräiseen Porter Tunneliin Muokkaa

Carson General Hospitalin edessä olevalla parkkipaikalla olevalla pienellä katoksella on epäkiinteä alue seinällä lähellä päärakennusta. Jos pelaaja pääsee sinne ja ajaa seinän läpi, hän putoaa Siniseen Helvettiin ja ilmestyy sitten Porter Tunnelin keskeneräiseen osaa, samaan joka esiintyy tehtävässä Bringing the House Down.

Vahingoittumaton auto Muokkaa

(Ainakin PSP-versiossa) Aloita Avenging Angels -sivutehtävä. Ota Avenging Angel kyytiin niin, että hän istuu Tonin vieressä etuistuimella. Vie auto Harwoodin romuttamoon ja pysäköi se aivan romutuskoneen viereen, jolloin kuljettajan ovi on konetta vasten, estäen sen käytön. Astu ulos autosta ja mene takaisin sisään. Toni potkaisee Avenging Angelin ulos ja nosturi nostaa autoa jonkin verran, mutta pudottaa sen kun pelaaja menee takaisin sisään. Auto voi nyt mennä ajoneuvojen ja muiden esineiden läpi. Lopeta Avenging Angels -sivutehtävä. Jätä auto Portlandin turvatalon talliin tulematta ulos ennen kuin auto on tallissa, ja tule sitten ulos. Auto on nyt muuttunut vahingonkestäväksi.

Liikennettä Francis International Airportilla Muokkaa

(Ainakin PSP-versiossa) Jos pelaaja aloittaa AWOL Angel -sivutehtävän ja epäonnistuu siinä tappamalla pyörän kuljettajan, lentokentän kiitoradalla alkaa liikkua autoja, jotka jopa ajavat sulkupuomien läpi.