FANDOM

GangRancher-GTAVCS-front

Gang Rancher.

Gang Rancher on katumaasturi Grand Theft Auto: Vice City Storiesissa, ja Sharksien jengiauto pelin tapahtuma-aikaan. Vuoteen 1986, Grand Theft Auto: Vice Cityn tapahtuma-aikaan mennessä Sharksit vaihtoivat Gang Rancherit Gang Burritoihin.

Ulkoasu Muokkaa

Gang Rancher on tavallisen Rancherin suuresti modifioitu versio. Se on neliovinen ja tavallista pidempi, ja siinä on erilainen keula, konepelti, pölykapselit ja perä. Lisäksi Gang Rancher on maalattu Sharksien jengivärein puna-musta-valkoiseksi.

Suorituskyky Muokkaa

Gang Rancher on suorituskyvyltään Rancheria parempi, mutta ei yhtä hyvä kuin FBI Rancher. Gang Rancherin kiihtyvyys jättää toivomisen varaa, mutta auto voi saavuttaa hyvän huippunopeuden. Auto on maastokelpoinen, mutta ei aivan varsinaisten maastoautojen tasolla.

Sijainnit Muokkaa

Triviaa Muokkaa

  • Gang Rancherin oletusradiokanavat ovat Wave 103 ja Flash FM.
  • Jos pelaaja hyökkää Sharksien omistaman Empire Buildingin kimppuun, he lähettävät pelaajan perään Gang Rancherilla ajavan tapporyhmän.
  • Gang Rancherin sisäinen nimi on GANGBUR, sama kuin Grand Theft Auto: Vice Cityn Gang Burritolla, mikä viittaa sen olevan nopeasti luotu korvaaja Gang Burritolle.
  • Gang Rancher ja Gang Burrito ovat GTA -sarjan 3D-universumin ainoat jengiautot, joita ei ole nimetty niitä käyttävän jengin mukaan.