FANDOM

Feltzer on avoauto Grand Theft Auto: San Andreasissa, Grand Theft Auto IV:ssä ja sen lisäosissa, Grand Theft Auto V:ssä ja Grand Theft Auto Onlinessa. HD-universumissa auton valmistaja on Benefactor.

Ulkoasu Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Feltzer muistuttaa vuosimallin 1971-1989 Mercedes-Benz 380SL -autoa. Feltzer on matala, urheilullinen ja kalliin näköinen. Suurimmat erot Mercedesiin ovat amerikkalaistyylisempi etusäleikkö ja erilaiset suuntavilkut. Feltzerissä ei koskaan ole kattoa.

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Feltzerin esikuva on vuosien 2001-2011 Mercedes-Benz SL-sarja, keula muistuttaa myös 1996-2004 SLK-sarjaa.

Feltzer on varustettu joko kovakatolla tai kangaskatolla, jälkimmäinen voi olla ylhäällä tai alhaalla. Joissain yksilöissä on musta keulamaski ilman keulamerkkiä, joissain taas tavallinen kolmiripainen maski keulamerkillä.

Grand Theft Auto V Muokkaa

Grand Theft Auto V:n Feltzer on aiempaa kustomoidumpi. Se on aina varustettu korisarjalla, kylkipakoputkilla ja samanlaisilla vanteilla kuin Sentinel ja Fusilade. Feltzer muistuttaa 2008-2011 Mercedes-Benz SL 65 AMG Black-sarjaa, ollen käytännössä tehokkaampi versio GTA IV:n Feltzeristä. Suorituskyky

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Feltzerillä on hyvä huippunopeus, mutta kiihtyvyys on vaatimaton, ja kevyt kori voi saada auton pyörähtämään kaarteissa. Auton kestävyys on keskitasoa.

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Feltzer on hitain pelin urheiluautoista, mutta pelin parhaita autoja driftaukseen. Auton jarrut ovat tehokkaat. Kolarikestävyys on hyvä, mutta aseiden tulitusta Feltzer kestää heikosti.

Grand Theft Auto V Muokkaa

GTA V:n Feltzer on GTA IV:n versiota nopeampi ja kiihtyy ripeästi, mutta ei silti vedä vertoja muille urheiluautoille muuten kuin pidon osalta. Auto on edelleen parhaita mahdollisia valintoja driftaukseen takapainoisuutensa, hyvän jousituksen ja hyvän ohjattavuuden ansiosta.

Sijainnit Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Grand Theft Auto V Muokkaa

  • Joskus pysäköity Galileo Observatoryn parkkipaikalle muiden kalliiden autojen kanssa.
  • Esiintyy joskus Rockford Hillsin alueella.
  • Voidaan ostaa Southern San Andreas Super Autosin verkkosivulta hintaan $145,000.

Omistajat Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

Grand Theft Auto IV Muokkaa

Triviaa Muokkaa

Grand Theft Auto: San Andreas Muokkaa

  • Carl Johnson menee Feltzeriin hyppäämällä oven yli, jos se on kiinni. Kuitenkin jos ovet ovat lukossa, CJ ei pääse sisään mitenkään.
  • Feltzerin beta-versiossa oli samanlaiset suuntavilkut kuin Mercedes-Benz SL:ssä. Autokoulun seinällä on beta-version valokuva.

Grand Theft Auto V Muokkaa