Gtapedia
Advertisement

FBI Truck on ajoneuvo, joka jätettiin pois Grand Theft Auto: San Andreasista pelin kehitystyön aikana.

Ulkoasu[]

FBI Truck on, nimensä mukaisesti, FBI:n käyttöön tarkoitettu pienehkö panssaroitu kuorma-auto. Ajoneuvo perustuu selvästi Cadillac Gage Rangeriin. FBI Truckin katolla on ampumaluukku, jota FBI:n agenttien oli tarkoitus käyttää, mutta pelaaja ei sitä voi käyttää.

FBI Truck on, kummallista kyllä, varustettu San Andreasin poliisilaitoksen (SAPD) tunnuksilla ja sinisellä maalauksella. Tämä johtunee siitä, että ajoneuvo oli alun perin tarkoitettu SWAT:in eikä FBI:n käyttöön.

Ajoneuvo ei normaalisti esiinny GTA San Andreasin lopullisessa versiossa, mutta se voidaan luoda modifikaatioiden avulla.

FBI Truck takaapäin.

Suorituskyky[]

FBI Truck on yllättävän nopea (huomattavasti tosielämän vastinettaan nopeampi), maastokelpoinen ajoneuvo, joka kuitenkin on suurissa nopeuksissa huono ohjattava ja vaatii pitkän jarrutusmatkan.

Panssaroinnistaan huolimatta ajoneuvo ei kestä törmäyksiä sen paremmin kuin keskivertoautotkaan. Luoteja FBI Truck kestää tavallista paremmin, mutta ei ole varsinaisesti luodinkestävä.

Esiintymiset tehtävissä[]

  • The Truth is Out There - FBI:n oli tarkoitus jahdata The Truthia FBI Truckeilla, mutta tehtävä jätettiin pois. Mahdollisesti tämä olisi ollut auton ainoa esiintyminen pelissä, ja tehtävän poistamisen myötä koko ajoneuvo jäi pois pelistä.

Triviaa[]

  • Jossain vaiheessa FBI Truckin katolla oli tarkoitus olla kilvellä varustettu konekivääri.

Advertisement