Gtapedia
Advertisement

Elegant.

Elegant on neliovinen henkilöauto Grand Theft Auto: San Andreasissa.

Ulkoasu[]

Elegantin esikuva näyttäisi olevan vuoden 1992 Buick Roadmaster, mutta etusäleikkö on Elegantissa kaksiosainen, minkä vuoksi auto muistuttaa myös BMW 3-sarjaa (E36).

Elegant muistuttaa samassa pelissä olevaa Premier -autoa, mutta on suurempi.

Autoa voidaan modifioida TransFenderissä.

Suorituskyky[]

Elegantissa on painava kori, mutta se on silti melko nopea. Ohjattavuus on hyvä, mutta hieman huonompi kuin Premierissä, ja jarrutusmatka on pidempi. Elegant on kuitenkin vankempi kuin Premier.

Esiintymiset tehtävissä[]

  • Tehtävässä Management Issues Alan Crawford ja hänen seuralaisensa noudetaan Cathay Theaterilta kolmella ainutlaatuisella mustalla Elegantilla, joissa on erikoisrekisterit. Pelaaja ajaa niistä yhtä, Alanin henkivartijat kahta muuta.

Sijainnit[]

  • 2 kpl parkkipaikalla Mulholland Intersectionin alla, toinen itäpuolella, toinen eteläpuolella.
  • Esiintyy San Fierron keskustassa.

Triviaa[]

  • Elegantin alkuperäinen nimi oli Elegance.
  • Elegancessa oli yksiosainen maski ja samanlaiset pölykapselit kuin monissa GTA III:n / GTA Vice Cityn autoissa. Beta-versio esiintyy mainoskyltissä Rodeossa, Los Santosissa nimellä 92 Elegance. Mainos paljastaa auton valmistajaksi Willardin.
  • Elegantin oletusradiokanava on West Coast Talk Radio.
  • Grand Theft Auto IV:ssä junaradalla lähelllä BOABOa on Elegantin näköisen auton hylky. Samanlainen näkyy myös yhdessä prostituoitua ja autoilijaa esittävässä taidekuvassa. Auton oli ehkä tarkoitus esiintyä ajettavana pelissä, mutta se jätettiin pois.
Advertisement