FANDOM

AT400-GTASA-inflight

AT-400 lennossa.

AT-400 on matkustajasuihkukone Grand Theft Auto: San Andreasissa.

Kuvaus Muokkaa

AT-400 pohjautuu Boeing 737-400- suihkukoneeseen, mutta vaikuttaa lyhyemmältä kuin mikään 737 -sarjan kone. Silti AT-400 on GTA San Andreasin suurin pelaajan ohjattavissa oleva ajoneuvo, ja koko GTA- pelisarjan kolmanneksi suurin Rahtikoneen ja Jetin jälkeen. AT-400 on jopa suurempi kuin Andromada, vaikka tosielämässä Andromadan esikuva Lockheed C-141 Starlifter on suurempi kuin mikään Boeing 737.

Ainakin Juank Air käyttää AT-400 -koneita, mutta koneessa ei ole mitään lentoyhtiötunnuksia. Yleensä rungon ylä- ja alaosat, sivuvakaaja ja moottoreiden etuosat ovat joko siniset, punaiset tai vihreät ja muut osat harmaat. Lisäksi on olemassa harvinainen versio, jossa harmaat osat ovat tummanvihreitä ja muut tummanpunaisia.

Suorituskyky Muokkaa

AT400-GTASA-parked

AT-400 parkissa. Vieressä oleva Utility Van näyttää hyvin koneen suuren koon.

Kuten Andromada, AT-400 on kokonsa vuoksi vaikea lentää. Ilmaan nouseminenkin voi olla haastavaa, koska kone kolhaisee helposti esteisiin, ja kesken lähtökiihdytyksen konetta on vaikea enää pysäyttää. Kuitenkin AT-400 on ilmassa nopea ja pystyy temppuihinkin. AT-400 on erittäin kestävä, se voi kestää 8-11 osumaa ilmatorjuntaohjuksista. Kone on siksi turvallisin lentokone Area 69:n yli lentämiseen.

Sijainnit Muokkaa

Triviaa Muokkaa

  • AT-400:n suuresta koosta huolimatta koneeseen mahtuu vain lentäjä ja yksi matkustaja.
  • Kaupallisissa lennoissa pelaaja lentää konetta itse, sen sijaan että olisi matkustajana.
  • Kun pelaaja laskeutuu koneella, hän ei pääse takaisin ohjaamoon ilman jotain koroketta, koska koneen ovi on niin korkealla.
  • AT-400 ei mahdu Verdant Meadowsin lentokonehalliin, joten konetta ei voi varastoida