Grand Theft Auto: Vice City Stories zkráceně GTA:VCS, je hra ze série GTA pro PSP, byla vydaná roku 2006, nejdříve byla vydaná na PSP a poté na PS2, ve Vice City Stories je stejná monžnost multiplayeru jako v GTA:LCS, tedy možnost výběru druhu multiplayeru a skinů, od bezdomovce po Martineze.

Příběh[editovat | editovat zdroj]

GTA: Vice City Stories se odehrává v roce 1984 ve starém dobrém Vice City. Ve VCS se vžijete do role Victora Vance bratra známého Lance Vance z GTA:VC, pracujete pro seržanta Martineze, který nejenom že je vojákem ale také má rozjeté nějaké jiné kšefty…

Prvních pár misí budete dělat právě pro Martineze ale postupem času budete dělat mise pro Phila Casiddiho z GTA:VC a pro jeho zetě, kterého potom zabijete, pro Kubánský gang, Filmové studio a nakonec mise s Martinezem proti Martinezovi.

Balónky, výtržnosti a unikátní skoky[editovat | editovat zdroj]

Dalším cílem hry je sestřelit 99 balónků, provést 30 výtržností a skočit 30 unikátních skoků.

Odměny za sestřelené balónky[editovat | editovat zdroj]

Vždy, když sestřelíte nějaký určitý počet balónků, objeví se vám před domem:

10 - 9mm

20 - Škorpion

30 - Stubby

40 - Molotovy

50 - AK-47

60 - Neprůstřelná vesta

70 - Plamenomet

80 - Revolver

90 - Sniper Rifle

99 - M-60

Odměny za výtržnosti[editovat | editovat zdroj]

Ve výtržnostech je to trošku jiné než u červených balónků.

Odměny se počítají tak, že když uděláte první výtržnost, dostanete 50$, při každé další výtržnosti se odměna zvyšuje o 50$.

Gangy[editovat | editovat zdroj]

Gangy ve VCS jsou drsné a tvrdé

Cholos[editovat | editovat zdroj]

Gang Cholos pochází z Mexika a Latinské Ameriky. Jejich území se nachází v Little Haiti a kus v Little Havaně.

Jejich vozidlo je Cholo Sabre Jejich úhlavní nepřátelé jsou Los Cabrones.

Los Cabrones[editovat | editovat zdroj]

Gang Los Cabrones pochází z Kuby a nachází se v Little Havaně. Pro tento Gang budete dělat několik misí.

Jejich vozidlo je Cuban Hermes. Jejich hlavní nepřátelé jsou Cholo

Motorkáři[editovat | editovat zdroj]

Motorkáři věčne bojují o území s Gangem Sharks

Jejich vozidlo je Biker Angel

Sharks[editovat | editovat zdroj]

Gang Sharks je nejbohatším gangem ve VCS. Podle toho taky vypadají jejich zbraně, mají MP5 a Pistole.

Jezdí v Rancheru. Věčně bojují o území s Motorkáři.

Doručování Vozidel[editovat | editovat zdroj]

Vedlejší mise jsou doručování vozidel buď do civilního přístavu, nebo garáže. Zde je jejich seznam:


Streefighter (300$), Sanchez (200$), Oceanic (500$), Cuban Hermes (400$), Polaris V8 (700$), Stallion (600$), Ponny (400$), Boxville (500$).

Wintergreen (300$), Freeway (400$), Banshee (600$), Cheetah (700$), Comet (500$), Sentinel XS (500$), Mule (600$), Phoenix (600$).

PCJ-600 (500$), Deluxo (700$), Infernus (900$), Sabre (600$), Stretch (700$), Stinger (600$), Maverick (900$), Sparrow (800$).

Dinghy (300$), Jetski (500$), Marquis (900$), Rio (700$), Reefer (600$), Violator (700$), Squallo (800$), Tropic (700$).

Multiplayer[editovat | editovat zdroj]

Multiplayerové módy[editovat | editovat zdroj]

Empire Takedown[editovat | editovat zdroj]

Jako v Empire Building musíte zničit nepřátelovu budovu a oni musí chránit svou budovu.

V.I.P. R.I.P.[editovat | editovat zdroj]

Jako V.I.P. osoba musíte získat 5 kufříků, se kterými musíte utéct někam do bezpečí.

Street Rage[editovat | editovat zdroj]

Závodění ve vašem vybraném autě, musíte být první.

Grand Theft Auto[editovat | editovat zdroj]

Váš úkol je ukradnout určená vozidla a dovést je v co nejlepším stavu na určené místo.

Taken For A Ride[editovat | editovat zdroj]

Váš úkol je ukradnout auto nepřátelskému týmu a dovézt ho do území vašeho týmu.

The Hitlist[editovat | editovat zdroj]

Jeden hráč je označen a musí přežít co nejdelší dobu. Vyhrává ten kdo zůstane nejdíl naživu.

Vice City Survivor[editovat | editovat zdroj]

Hraje se buď na týmy nebo na všichni proti všem. Cílem je zabít co nejvíc hráču a sám přežít.

Protection Racket[editovat | editovat zdroj]

Jeden tým jede v limuzíně, druhý tým musí limuzínu zničit.

Might Of The Hunter[editovat | editovat zdroj]

Dostanete Huntera, musíte co nejdíl viset ve vzduchu, nesmíte se nechat sestřelit tima ze zdola.

Tanks For The Memories[editovat | editovat zdroj]

Dostanete Rhino, musíte co nejdíl jet v nehořícím tanku, nesmíte se nechat zabít nepřítelem.

Přezdívky v Multiplayeru[editovat | editovat zdroj]

Přezdívku v multiplayeru si vyberete tak, že v systému PSP najedete na Settings potom na System Settings a na nick.

Cheaty na Multiplayerové Textury[editovat | editovat zdroj]

25%: ↑,↑,↑,∉,∉,∆

50%: ↑,↑,↑,o,o,x

75%: ↑,↑,↑,x,x,∪

100%: ↑,↑,↑,∆,∆,o

Hry:

Grand Theft Auto 1Grand Theft Auto 2Grand Theft Auto IIIGrand Theft Auto: Vice CityGrand Theft Auto: San Andreas
Grand Theft Auto: Liberty City StoriesGrand Theft Auto: Vice City StoriesGrand Theft Auto IV

Hlavní postavy postavy: Claude SpeedTommy VercettiCarl JohnsonTony CiprianiVictor VanceNiko Bellic

Postavy v GTA 3:Claude Speed Luigi 8-Ball Salvatore Leone Joey Leone Catalina Asuka Tony Ciprani Kaseno Donald Love Miguel


Postavy ve Vice City: Tommy VercettiSonny ForelliLance VanceKen RosenbergPhil CassidyRicardo Diaz
Avery CarringtonJuan CortezMercedes CortezMitch BakerUmberto RobinaPaul KentPoulet

Postavy v San Andreas: Carl JohnsonSean JohnsonMelvin HarrisMadd DogJeffery WilsonCesar VialpandoWu Zi MuZero

Postavy v Liberty City Stories: Tony CiprianiSalvatore LeoneMiguelLuigiJoey Leone

Postavy ve Vice City Stories: Victor VanceLance VancePhil CassidyUmberto RobinaJerry MartinezMarty Jay WilliamsLouise Cassidy-WilliamsRicardo DiazBrian ForbesReni Wassulmaier

Postavy v GTA 4: Niko Bellic

Community content is available under CC-BY-SA unless otherwise noted.